کد خبر: 1037885
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
مدیر خانه نوجوان شهرداری اصفهان:
مجموعه فیلم های کوتاه با عنوان "نیمه پر لیوان" با هدف نگرشی نو و حرکت به سمت آینده از سوی خانه نوجوان تهیه شده است.

صفیه سادات موسویان گفت: " نیمه پر لیوان" عنوانِ ویژه برنامه ای است که در قالب سه فیلم کوتاه مفهومی با موضوع مشکلات جوانان در چهل سال اخیر به مناسبت دهه فجر،بهمن ماه به نمایش در می آید.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، مدیر خانه نوجوان با بیان این مطلب افزود: این مجموعه فیلم های کوتاه به همت کانون فیلم خانه نوجوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و به همت نوجوانان منتخب و فعال در کانون های فیلم، شعر و ادب و تئاتر و با همکاری گروه تیراژه هنر تهیه شده است.

وی تصریح کرد: کارِ فیلمنامه نویسی، فیلم برداری، تدوین و بازیگری تمام کلیپ های تهیه شده توسط اعضای کانون های فیلم و تئاتر و نویسندگی خانه نوجوان اجرا شده است.

مدیر خانه نوجوان ادامه داد: ویژه برنامه " نیمه پر لیوان" در قالب سه فیلم کوتاه کمتر از 10 دقیقه ای با عناوین " آدامس" ، "تبلت" و "رویای مجازی" تهیه شده که در ایام دهه فجر بر روی صفحه اینستاگرامی خانه نوجوان به نشانی khane_nojavan_esf  بارگذاری می شود.

وی اظهار داشت: عوامل تهیه این فیلم های کوتاه از بین نوجوانان مناطق 15گانه شهرداری اصفهان انتخاب شده اند که در رده سنی 9 تا 19 سال قرار دارند.

موسویان گفت: این مجموعه فیلم های کوتاه با این هدف تهیه شده که به نوجوانان بگوییم با اینکه امروز شرایط سخت اجتماعی بر جامعه ما حاکم شده و شاید با دیدن فیلم های مجازی تصور کنیم که اگر در کشورهای دیگر زندگی می کردیم شرایط بهتری داشتیم اما هرگز نباید فراموش کنیم که هویت ملی و اجتماعی ما تنها در کشور خودمان حفظ می شود و اگر بتوانیم به این هویت پر و بال بدهیم بدون شک آینده و اتفاقات خوبی برای کشور ما رقم خواهد خورد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار