کد خبر: 1037879
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹
امام جمعه تبریز:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: تنها راه تداوم و تثبیت انقلاب اسلامی دشمن شناسی و بصیرت افزایی مردم و مسئولان است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم  در مراسم گرامیداشت دهه فجر در حوزه علمیه طالبیه تبریز، تقویت دشمن شناسی و حفظ بصیرت را از ضرورت های کنونی جامعه دانست و افزود: استکبار ستیزی و تدوام مبارزه با دشمن از دیگر راه کارهای حفظ آرمان ها و اهداف اصیل انقلاب اسلامی است.

وی  خط امامی بودن را در تبعیت از فرامین رهبری انقلاب برشمرد و اظهار داشت: باید توجه داشت که ایستادگی در برابر دشمنان از طریق حفظ وحدت، یکپارچگی و یک صدایی در برابر صیهونیزم بین الملل حاصل می شود و این وحدت باید حول محور ولایت شکل بگیرد.

حجت الاسلام آل هاشم دستاوردهای معنوی و فرهنگی انقلاب اسلامی را بیشمار عنوان و اضافه کرد: شکوه نمازهای جمعه و جماعت، حضور نسل جوان در مراسم های مختلف دینی و مذهبی از جمله شب های قدر و اعتکاف و نقش آفرینی در صحنه فرهنگی برای تببین هویت و اهداف انقلاب بخشی از این دستاوردهای بزرگ است.

وی سرعت روزافزون پیشرفت‌های علمی و پزشکی کشور را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه شتاب پیشرفت علم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ۱۱ برابر شده است که چنین رقمی در جهان و منطقه کم نظیر و بی مانند است، ادامه داد: تفکر انقلاب اسلامی امروز در کالبد همه کشورهای اسلامی ریشه دوانده است و در سایه صدور فرهنگ انقلاب، حزب الله لبنان ناباورانه در برابر هیمنه ۶۰ ساله اسرائیل ایستاد و آن را شکست.

حجت الاسلام آل هاشم گفت: جمهوری اسلامی ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی گلوله ای برای دفاع نداشت، اما امروز با موشک های نقطه زن در قلب دشمن هراس ایجاد کرده است و به برکت خون شهدا و تلاش های سربازان گمنام در مرکز کشورهای بیگانه سوژه های مدنظر را شناسایی و به کشور بر می گرداند. 

وی با تاکید بر اینکه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی در دهه فجر مطرح شده و تشریح شود، افزود: ایران اسلامی به برکت انقلاب امروز در اوج استقلال سیاسی و نظامی قرار دارد و به برکت این انقلاب فرهنگی، معنویت جامعه و جوانان ارتقا و کرامت بانوان اعتبار دینی و اسلامی گرفت که باید این دستاوردها در جامعه تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه نام ایران اسلامی با افتخار آفرینی جوانان در عرصه‌های مختلف سربلندانه می‌درخشد، اظهار داشت: پیشرفت در عرصه فناوری هسته‌ای، رونق تولید داخلی، سربلندی در عرصه‌های پزشکی و درمانی کشور به برکت انقلاب و با تلاش مجاهدانه جوانان به دست آمده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر