کد خبر: 1037872
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
امام جمعه:
امام جمعه هشترود مشارکت خیران در احداث مراکز قرآنی را خواستار شد و گفت: علاوه بر شهر، دهستان‌های این شهرستان نیز به احداث مراکز قرآنی نیاز دارد.

حجت‌الاسلام حسن جعفریان  در  آیین تجلیل از منتخبان جشنواره قرآنی دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان، اظهار داشت: خیران مدرسه‌ساز نیز در احداث مراکز قرآنی روستایی در کنار مدارس اهتمام داشته باشند تا شاهد فضای معنوی در جای‌جای این شهرستان باشیم.

وی با تاکید بر اینکه استعدادهای قرآنی در روستاهای این شهرستان زیاد است، اضافه کرد: با احداث و تجهیز مراکز قرآنی می‌توان در مسیر رشد استعداد چنین افرادی گام برداشت و الگویی قرآنی به جوانان معرفی کرد. 

وی قرآن را حلال مشکلات مسلمانان عنوان کرد و ادامه داد: قرآن کتاب انسان‌ساز است و هرکس در راه این کتاب آسمانی قدم بردارد، هم در این دنیا و هم در جهان آخرت سعادتمند خواهد بود.

حجت‌الاسلام جعفریان بیان کرد: هدف قرآن هدایت بشر است اما برخی افراد فکر می‌کنند که دین و قرآن فقط هدف آخرتی دارد؛ قرآن در وهله‌ اول برای اصلاح بشر و تحقق اهداف این دنیا، همچنین درست زندگی کردن نازل شده‌ و مقدمه‌ای برای زندگی ابدی محسوب می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر