کد خبر: 1037822
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۰
فرمانده نیروی هوافضای سپاه:
در جا‌هایی که امریکا را دشمن دانسته‌ایم و به آن‌ها اعتماد نکرده‌ایم به پیشرفت‌های چشمگیری دست پیدا کردیم، دشمن به هر اقدامی دست زد تا ما رشد و پیشرفت نکنیم.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش ایرنا از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، سردار سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان ستاد نیروی زمینی ارتش، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و روز نیروی هوایی، افزود: شهید سپهبد صیاد شیرازی و سردار شهید تهرانی مقدم از همان اوایل تشکیل یگان توپخانه سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، تعامل بسیار خوبی داشتند و اگر همکاری نیروی زمینی ارتش نبود تشکیل یگان توپخانه سپاه به راحتی میسر نمی‌شد.

وی با بیان اینکه وحدت، یکپارچگی و هماهنگی بین نیرو‌ها ارزشمند است، ادامه داد: یکپارچگی و تعامل بین ارتش و سپاه می‌تواند به عنوان یک الگو و مصداق باشد. فرمانده نیروی هوافضای سپاه به دشمنی استکبار جهانی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره و خاطرنشان کرد: شاهد هستیم که امریکا از سال‌های دور برای ایران برنامه داشته است، امروز هم مسئله ما با امریکا یک مسئله راهبردی، ریشه‌ای است.

سردار حاجی‌زاده تأکیدکرد؛ پس ازپیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امریکایی‌ها، با ناامنی‌های کردستان، تقویت و به وجود آوردن منافقین، کودتا، ترور، جنگ عراق علیه ایران، جنگ رسانه‌ای، جنگ روانی و مهم‌تر از همه نفوذ و تقویت غرب‌گرایی درصدد بودند هم دشمنی خود را نسبت به ایران ثابت کنند و هم به خواسته‌های خود دست یابند. وی در ادامه گفت: در جا‌هایی که امریکا را دشمن دانسته‌ایم و به آن‌ها اعتماد نکرده‌ایم به پیشرفت‌های چشمگیری دست پیدا کردیم، دشمن به هر اقدامی دست زد تا ما رشد و پیشرفت نکنیم. فرمانده نیروی هوا فضای سپاه افزود: امروز در همه بخش‌ها و زیر مجموعه‌ها تحت فشار‌های استکبار جهانی، تولید داخلی و بومی را افزایش داده و به خودکفایی رسیده‌ایم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار