کد خبر: 1037808
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹

بهترین

رپورتاژ آگهی/ با پیشرفت‌های صورت گرفته در جهان امروز، شاهد پیدایش نرم‌افزارهای پیشرفته هستیم. اکثر این نرم‌افزارها برای بهبود کیفیت کارها و بهبود سرعت عمل ما ایجاد شده‌اند.

تعدادی از این نرم‌افزارها نتوانسته‌اند نقش مهم و کلیدی خود را اثبات کنند ولی تعدادی از نرم‌افزارهای دیگر در اثبات نقش کلیدی خود موفق ظاهر شده‌اند.

یکی از این نرم‌افزارها که توانسته است در عرصه پیشرفت تکنولوژی گام بزرگی بردارد، نرم‌افزار دبیرخانه است. این نرم‌افزار، نرم‌افزاری بسیار کاربردی است؛ زیرا مکاتبات شما را بایگانی می‌کند.

مدیریت امور دبیرخانه سازمان‌ها بسیار مهم است و این نرم‌افزار با هدف کمک به سازمان‌ها ایجاد شده است.

معرفی بهترین نرم‌افزار دبیرخانه

بهترین بودن، بی نقص بودن را می‌طلبد و همه افراد دوست دارند بهترین و بی نقص ترین انتخاب را داشته باشند. بهترین نرم‌افزار دبیرخانه کدام نرم‌افزار دبیرخانه است؟

بهترین نرم‌افزار دبیرخانه باید بسیار قدرتمند باشد، از امنیت بالایی برخوردار باشد و مهم از همه اینکه کاربری ساده و آسانی داشته باشد.

این ویژگی‌ها در نرم‌افزار دبیرخانه یگانه موجود است. این نرم‌افزار برای مدیریت امور شرکت‌ها و سازمان‌ها بسیار مناسب است و به طور کامل بر اساس قوانین مکاتبات کشور، تولید شده است.

بایگانی نامه یگانه یا نرم‌افزار دبیرخانه یگانه، با به‌روزترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا، کد نویسی شده است. با پیشرفت‌های صورت گرفته و با استفاده از این نرم‌افزار، دیگر نیازی به جا به جایی نامه به صورت فیزیکی نیست و فقط کافی است از این نرم‌افزار استفاده کنید.

سیستم دبیرخانه به شما این امکان را می‌دهد که به صورت الکترونیکی نامه‌ها و مکاتبات را جا به جا کنید. این سیستم علاوه بر جابه‌جایی الکترونیکی نامه‌ها و اسناد، یک نسخه از آن را نیز به عنوان بایگانی ثبت و نگهداری می‌کند.

نرم‌افزار دبیرخانه یگانه، به خوبی کار می‌کند، بسیار پیشرفته است و محیط ساده‌ای دارد و به همین دلیل به عنوان بهترین نرم‌افزار دبیرخانه در ایران معرفی می‌شود.

بهترین

چرا نرم‌افزار دبیرخانه یگانه را برای خرید انتخاب کنیم؟

اگر قصد خرید نرم‌افزار دبیرخانه را دارید، پیشنهاد ما خرید نرم‌افزار دبیرخانه یگانه است؛ زیرا این نرم‌افزار بهترین نرم‌افزار دبیرخانه موجود در کشور محسوب می‌شود.

دلایل دیگری نیز وجود دارد تا شما به پاسخ این سؤال که چرا باید نرم‌افزار دبیرخانه یگانه را برای خرید انتخاب کنیم، برسید. این دلایل عبارت‌اند از:

طراحی ظاهری بی نظیر نرم‌افزار

طراحی ظاهری، نقش مهمی را در مورد توجه قرار گرفتن یک نرم‌افزار ایفا می‌کند. به طراحی ظاهری نرم‌افزار دبیرخانه یگانه توجه بسیاری شده است. به‌طوری‌که ظاهر این نرم‌افزار با تصمیم یک یا دو نفر طراحی نشده است؛ بلکه طراحی ظاهری آن نتیجه نظرات و بررسی‌های بیش از 200 مدیر و مسئول دبیرخانه است. نتیجه گرد هم آمدن نظرات این افراد، یک طراحی ظاهری بی نظیر است.

مورد تأیید بودن سیستم

این مسئله که یک نرم‌افزار مورد تأیید شورای عالی انفورماتیک باشد، مسئله بسیار مهمی است. این مسئله باعث می‌شود تا بهترین بودن این نرم‌افزار دبیرخانه، پررنگ‌تر حس شود. نرم‌افزار دبیرخانه یگانه، در سایه مورد تأیید شورای عالی انفورماتیک بودن، توانسته است، بیش از 3000 مشتری فعال را در کشور به خود جذب کند. 3000 مشتری فعال در کشور، رقم کمی نیست و این تعداد مشتری فعال، بر شفافیت بهترین بودن نرم‌افزار دبیرخانه یگانه، پافشاری می‌کند.

ارائه بهترین خدمات پشتیبانی

پشتیبانی یک نرم‌افزار، از دیگر مسائل با اهمیت در عرصه تکنولوژی است. این نرم‌افزار، خدمات پشتیبانی خود را به صورت آنلاین و همچنین به صورت حضوری ارائه می‌دهد. این خدمات پشتیبانی عبارت‌اند از: راهنمایی نصب، آموزش نرم‌افزار و ...

تحت وب بودن سیستم

نرم‌افزار دبیرخانه یگانه، نرم‌افزاری است که کاملاً تحت وب است و یک سال به صورت رایگان پشتیبانی ارائه می‌دهد.

برای خرید این نرم‌افزار می‌توانید به سایت https://yeganehsoft.com/ مراجعه کنید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار