کد خبر: 1037792
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
فدراسیون فوتبال مطابق نقشه راه انتخابات فدراسیون فوتبال، باید امروز اسامی نامزد‌های تایید و رد صلاحیت شده را اعلام کند و اهالی فوتبال در انتظار این اتفاق هستند.
 انتخابات فدراسیون فوتبال دهم اسفند برگزار می‌شود و طبق نقشه راه انتخابات که به AFC و فیفا و همینطور اهالی فوتبال ایران اعلام شده، نتیجه بررسی صلاحیت‌های نامزد‌های این انتخابات باید امروز اعلام شود.

طبق اطلاعیه منتشر شده در سایت فدراسیون فوتبال، لیست رسمی نامزد‌های واجد شرایط و احراز صلاحیت شده حداقل ۲۱ روز قبل از تاریخ مجمع عمومی انتخاباتی (۱۹ بهمن) برای اعضای مجمع ارسال و همچنین در سایت رسمی فدراسیون منتشر خواهد شد.

با این حال از صبح امروز هنوز نتیجه بررسی‌های کمیته بدوی و استیناف این فدراسیون دربارهحدود ۹۰ نامزد پست‌های ریاست و هیات رئیسه اعلام نشده است.

در روز‌های گذشته و با نزدیک شدن به زمان اعلام رسمی اسامی نامزد‌های تایید صلاحیت شده، اخباری مختلفی درباره رد صلاحیت برخی از چهره‌های سرشناس و نامزد کرسی ریاست و نایب رئیسی منتشر شده بود که کمیته بدوی بعد از چندین مرتبه تکذیب اخبار منتشر شده، نهایتا اقدام به پیگیری حقوقی کرد، اما در نهایت صحت و سقم اخبار منتشر شده هم مشخص خواهد شد!

داوطلبان شرکت در انتخابات در ساعات باقی مانده منتظر اعلام فهرست نهایی خواهند بود و باید دید نام چه کسانی برای شرکت در انتخابات تایید و رد خواهد شد. در حال حاضر ۵ چهره سرشناس نامزد ریاست فدراسیون فوتبال هستند که رد شدن هر یک از این نفرات در مرحله بررسی صلاحیت‌ها، با واکنش‌های زیادی همراه خواهد شد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار