کد خبر: 1037769
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶
مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان:
حجت الاسلام حقیان با اشاره به توطئه دشمن برای جدایی نسل امروز از انقلاب، گفت: تربیت نسلی انقلابی برای ادامه راه انقلاب ضروری است.

حجت الاسلام رضا حقیان، به خبرنگار جوان از لرستان، گفت: در سالیان گذشته استعمار توسط کشورهای سلطه گر به شکل کلاسیک انجام می‌پذیرفت، اما اکنون سلطه گران به ویژه آمریکا، با استفاده از استعمار فرا نو که در فضای مجازی بستر آن فراهم می شود، سعی در القای عقاید خود و استعمار کشورهای دیگر دارند.

مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان افزود: دشمن با این شیوه استعمار، کانون گرم خانواده را هدف قرار داده است، بصیرت و هوشیاری راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی تصریح کرد: دشمن در این شیوه  استعمار با ساخت یک کلیپ و ویدئوی کوتاه راسخ ترین اعتقادات را دچار تزلزل می کند، بنابراین وظیفه ما سنگین است با استفاده از ظرفیت های فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای باید در برابر توطئه های دشمن روشنگری کرد.

حجت الاسلام حقیان گفت: اگر در مبارزه با این نوع جنگ دشمن، کوتاهی کنیم زحمات در بخش های دیگر نیز هدر می رود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان تأکید کرد: نبرد امروز نظام سلطه با کشور ما جنگ نظامی نیست، بلکه نقشه دشمن  فشار اقتصادی و جنگ فرهنگی است، آرام آرام افکار و عقاید را تغییر می دهد، بدون اینکه ما متوجه شویم.

حجت الاسلام حقیان بیان کرد: راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن تکیه بر توان داخلی، رونق تولیدات و باور به توانمندی جوانان و نیروی جوان، برطرف سازی موانع سر راه تولید است.

مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان بیان داشت: تربیت نسلی انقلابی، بصیرت بخشی، روشنگری و بیان دستاوردهای انقلاب امری مهم برای نقش آفرینی در ادامه راه انقلاب و مقابله با توطئه نفوذ دشمن است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار