کد خبر: 1037751
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
عضو شورای اسلامی شهر کرج خبرداد
عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت : پروژه های بزرگ عمرانی از جمله قطعه نخست خط ۲ مترو، بزرگراه شمالی و بزرگراه مهرشهر- کرج تا اوایل سال آینده در این کلانشهر افتتاح می شوند.

سارا دشتگرد اظهار داشت: در فرصت باقی مانده از عمرکاری شورای پنجم تلاش ها براین است که سوت قطار متروی کرج به صدا درآید.

وی ادامه داد: این پروژه که عملیات احداث آن از سال ۸۵ آغاز شده ، حدود ۱۱ سال تعطیل یا نیمه تعطیل بود اما مدیریت شهری در دور پنجم شورا بخشی از اعتبارات را برای راه اندازی قطعه نخست این خط ریلی اختصاص داد و شهرداری وعده کرده تا ۳۰ فروردین ماه سال آینده این پروژه را افتتاح کند.

دشتگرد گفت : بررسی ها بیانگر پیشرفت خوب متروی شهر کرج است و در سه سال گذشته به اندازه کل سال های پیش از آن کار روی این پروژه شده است؛امیدواریم در همین دوره شورا عملیات احداث خط پنج قطار شهری کرج آغاز شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج به وضعیت بزرگراه شمالی کرج به طول ۱۷.۵ کیلومتر اشاره کرد و بیان داشت : این پروژه که عملیات اجرایی آن از سال ۹۵ آغاز شده به دلیل وجود معارض با مشکلاتی مواجه شده که شهرداری موظف به تملک این املاک شده است .

وی ادامه داد: بیشتر راه های دسترسی به بزرگراه شمالی کرج احداث شده و بخش اعظم این پروژه نهایی شده است؛ طبق برنامه ریزی باید تمام این پروژه تا پایان شورای پنجم زیر بار ترافیک برود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج به پروژه اتصال مهرشهر به کرج اشاره کرد و افزود: این پروژه برای دسترسی آسان به فرودگاه پیام و منطقه مهر شهر اجرایی شده که با تکمیل آن گره های ترافیکی بین مهر شهر با هسته مرکزی کرج برطرف می شود.

وی وجود خط راه آهن در مسیر پروژه را از مشکلات برشمرد و اظهار داشت : تعیین تکلیف محدوده راه آهن سبب شد تا پروژه با تاخیر اجرایی مواجه شود.

دشتگرد گفت: در محدوده اجرای این پروژه مسیر پیاده راه و پیست دوچرخه سواری احداث شده ضمن آنکه تملک اراضی محدوده این مسیر انجام شده است.

وی اظهار داشت : طی سه سال گذشته پروژه های کوچک و بزرگ متعددی مانند پارک ها در کرج افتتاح شد ه و مدیریت شهری با وجود مشکلات توانسته گام های موثری برای خدمات رسانی به مردم بردارد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج درخصوص وضعیت بودجه سال آینده شهرداری کرج بیان داشت: شهرداری لایحه این بودجه را به شورا ارائه کرد که دارای اشکلاتی بود و برای اصلاح بازگردانده شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار