کد خبر: 1037740
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
در هفتمین روز از دهه مبارک فجر پنج طرح کشاورزی و عمرانی با مجموع اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در شهرستان عجب شیر افتتاح و ۲ مدرسه خیرساز کلنگ زنی شد.

این طرح ها شامل بهره برداری از سیستم آبیاری کم فشار روستای چوپانکره، بهره برداری از قنات های روستاهای بوکت و چوپانکره ، بهره برداری از جدول گذاری و آسفالت روستای مهرآباد و افتتاح نماسازی مسجد روستای گل تپه بود.

امام جمعه شهرستان عجب شیر در آیین بهره برداری از این طرح ها ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فزود: خدمت به مردم از دستورکار این انقلاب بوده و ما مسئولین نظام باید هوشیار بوده و در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری کوشاتر از قبل باشیم تا ضمن عمران و آبادانی، توطئه های دشمنان را نیز نقش برآب کنیم.

حجت الاسلام محمود شربیانی دهه فجر را بهترین فرصت انتقال ارزش های انقلاب به نسل جوان خواند و گفت: باید تلاش کنیم تا جوانان جامعه را با اهداف و فلسفه پیدایش و شکل‌گیری انقلاب اسلامی آشنا کنیم.

وی اظهار کرد: در بخش های مختلف پیشرفت های زیادی انجام داده ایم که باید یادآوری شوند.

امام جمعه عجب شیر گفت : در شهرستان کارهای بزرگی انجام شده است که نشان از هماهنگی و همدلی بین دستگاه ها است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش کشاورزی طرح های خوبی اجرا شده است و احداث شهرک گلخانه ای عجب شیرباعث ایجاد اشتغال برای جوانان زیادی خواهد شد که اقدام بسیار بزرگی بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر