کد خبر: 1037734
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
سرپرست مخابرات منطقه اصفهان:
اسماعیل قربانی میلاد سراسر نور حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) و روز زن را به همه‌ی بانوان، مادران و دختران این خانواده بزرگ، تبریک و تهنیت عرض نمود.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،سرپرست مخابرات منطقه اصفهان اظهار داشت: در ایام با سعادت میلاد فرخنده حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) و روز زن و همچنین ایام مبارک دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی ایران قرار داریم؛ انقلاب بزرگی که به زنان شخصیت داد و نقش اصیل آنان را باز گردانید، به گونه ای که زنان، امروز در تمام زمینه ها، متناسب با توان فردی، به ایفای رسالت تاریخی و اسلامی خویش نایل شده‌اند.

وی بیان کرد:رهبر حکیم و فرزانه انقلاب نیز با اشاره به همین واقعیت، در اهمیت انتخاب روز میلاد حضرت زهرا (س) به عنوان روز زن فرمودند:«انتخاب چنین روزی به عنوان روز زن، به معنی انتخاب زیباترین، متعالی ترین و مقدس ترین الگو برای زنان مسلمان و بلکه زنان همه جهان است.

قربانی ابراز کرد:از نگاه انقلاب اسلامی که برگرفته از تعالیم ارزشمند اسلام ناب محمدی (ص) است، هویت زن، هویت جامعه است و ارزش نهادن به زن و تکریم فضایل، کمالات و خدمات او، در واقع ارزش گذاشتن به کل جامعه اسلامی و ارج نهادن به کمالات  انسانی است.

سرپرست مخابرات منطقه اصفهان گفت:اینجانب نیز به عنوان خادم و عضوی کوچک از خانواده مخابرات منطقه اصفهان، میلاد سراسر نور حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) و روز زن را به همه‌ی بانوان، مادران و دختران این خانواده بزرگ، تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت روزافزون شما را از خداوند منان خواستارم.

                                                                                                        

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر