کد خبر: 1037685
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری:
اصلاح‌طلبانی که روزی خودشان را با افتخار «تضمین روحانی» می‌دانستند، با همه اختلاف و شکاف‌های متعددی که بین آن‌ها وجود دارد، همگی در یک نقطه اشتراک نظر دارند و آن «نخواستن روحانی» است. ولی دیگر برای این نخواستن‌ها دیر شده است.
سرویس سیاسی جوان آنلاین: به گزارش فارس، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی، نماینده تهران و رئیس شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی در سخنان خود در جمع جوانان جنوب تهران گفت: امروز آن‌هایی که پس از انتخابات‌های سال ۹۲ و ۹۶ کاندیدای خود یعنی آقای روحانی را پیروز انتخابات می‌دیدند و خوشحال از این پیروزی، خودشان را با افتخار «تضمین روحانی» می‌دانستند، باید توضیح بدهند که دقیقاً چرا رئیس جمهور مورد حمایتشان طوری کشور را اداره کرده که ما شاهد یک ناکارآمدی و بی‌تدبیری بی‌سابقه در اداره قوه مجریه هستیم؟

وی ادامه داد: این آقایان و رسانه‌های زنجیره‌ای و پیاده نظامشان بفرمایند که چرا رئیس جمهور مورد حمایتشان اینگونه معیشت مردم را با اختلالات جدی روبه‌رو کرده و در تنگنا قرار داده است؟ وقتی قصد و نیت جریانات سیاسی، صرفاً کسب قدرت سیاسی باشد، نتیجه‌اش این می‌شود که دولتی را بر سر کار می‌آورند که امروز به خودشان هم ثابت شده که در ناتوانی و ناکارآمدی نظیر ندارد. دو جمله هم در حمایت از او ندارند که بگویند.

آقاتهرانی با بیان اینکه نمی‌شود در ایام انتخابات شخصی را مورد حمایت قرار دهیم و هنگامه پاسخگویی نسبت به عملکرد او با فرار رو به جلو، دیگران را مورد تهاجم قرار دهیم، اظهار داشت: کاملاً روشن است که با شکست ایده اداره کشور از طریق غربگرایی، آب به لانه آن‌ها افتاده و انواع و اقسام شکاف‌ها بین جریان دولت و حامیانش افتاده است و، چون می‌خواهند شکاف‌های خودشان عیان نشود، دروغ‌هایی را منتشر می‌کنند که خودشان هم می‌دانند که هیچ پایه و اساسی ندارد. البته با وجود همه این اختلافات، این هم دستاوردی است که با این همه اختلاف و شکاف‌های متعددی که بین اصلاح طلبان وجود دارد، همگی در یک نقطه اشتراک نظر دارند و آن «نخواستن روحانی» است. ولی دیگر برای این نخواستن‌ها دیر شده است. البته این‌ها هر چقدر هم که امروز بر سر برائت از روحانی مسابقه بگذارند، باز هم مردم یادشان می‌ماند که چه کسی روحانی را در دامنشان گذاشت. نماینده تهران با بیان اینکه جریان انقلابی باید هوشیار باشد و بداند که اصلاح‌طلبان برای اینکه رخنه‌های ایجاد شده در صفوف خودشان را پنهان کنند، تفرقه و اختلاف را به دیگران نسبت می‌دهند، اظهار داشت: البته باید خطاب به این افراد گفت که اتفاقا جبهه پایداری در تاریخ خودش هیچ وقت، به اندازه امروز متحد و یکصدا نبوده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار