کد خبر: 1037633
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
استاندار خراسان رضوی درسفر به نیشابور مطرح کرد
استاندار خراسان رضوی گفت: تلاش می کنیم شهرستان نیشابور با توجه به تاریخی و سابقه‌ ای که دارد در جایگاه اصلی خود قرار بگیرد و سند توسعه این شهرستان را با کمک نمایندگان مردم در مجلس بروز کنیم.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه پیگیری مطالبات رضایتمندی مردم را در پی دارد، افزود: در استانداری دبیرخانه پیگیری مصوبات راه‌اندازی شده است که هر روز و هر هفته پیگیری اجرای مصوبات در آن تا حصول نتیجه صورت می‌گیرد.

 

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های نهفته ارزشمند در شهرستان نیشابور تصریح کرد: شهرستان نیشابور از شهرستان‌های تاریخی و با سابقه‌ای است که مفاخر و مشاهیر بزرگی دارد، در این راستا تلاشمان این است تا شهرستان نیشابور در جایگاه اصلی خود قرار بگیرد و سند توسعه این شهرستان را با کمک نمایندگان مردم در مجلس بروز کنیم.

 

معتمدیان با بیان اینکه حوزه‌های کشاورزی، صنعت و معدن، دامپروری، دانشگاهی از ظرفیت‌های ارزشمند این شهرستان است، تاکید کرد: موضوع توسعه معادن استان را در اولویت قرار دادیم، با این نگرش بیش از ۶۰ نوع ماده معدنی در استان است که ظرفیت خوبی برای توسعه به شمار می‌رود.

 

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه قطعا باید از ظرفیت‌های ملی در بحث مطالعات و اکتشافات معادن استفاده کنیم، بیان کرد: ۲۳ بهمن‌ ماه تعداد ۲۰۰ معدن را از طریق اولین فراخوان عمومی واگذار و در واقع بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری را فراهم می‌کنیم و زمینه حضور سرمایه‌گذاران محیا خواهد شد.

 

وی در ادامه سخنان خود به اهمیت کارکرد گلخانه‌ها پرداخت و افزود: یکی از استان‌هایی هستیم که بیشترین کسری مخازن آب را داریم، بر این اساس چندین برنامه اجرایی در اجرای سند سازگاری با شرایط کم آبی مطرح بوده و مبحث تغییر الگوی کشت و توسعه گلخانه از اولویت‌های جدی ما است. اخیرا هم تفاهم‌نامه‌ای با وزارت جهاد کشاورزی برای ایجاد هزار هکتار شهرک گلخانه‌ای در استان منعقد کردیم.

 

معتمدیان خطاب به مدیران استان تاکید کرد: مدیران استان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام باید وقت بگذارند، لذا یکی از ظرفیت‌ها برای تکمیل این پروژه ها مولدسازی است که بتوانیم شرایط فروش این املاک و ابنیه را فراهم کنیم تا مبالغش به استان برگردد و در اختیار پروژه‌های عمرانی نیمه تمام قرار بگیرد.

 

استاندار خراسان رضوی گفت: خود را مکلف به پیگیری مشکلات مردم می‌دانیم، در این راستا شیوه‌ مدیریتی باید به اینگونه باشد که در معرض مطالبات مردم قرار بگیریم.

 

گفتنی است، در این جلسه ۳۳ مصوبه در حوزه‌های گوناگون برای توسعه و پیشرفت شهرستان نیشابور به تصویب رسید.

 

لازم به ذکر است، پیش از برگزاری نشست جمع‌بندی، استاندار خراسان رضوی همزمان با سفر خود به شهرستان نیشابور ضمن دیدار چهره‌ به چهره با مردم، در حضور برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به مشکلات آن‌ها رسیدگی و دستورات مقتضی را صادر کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار