کد خبر: 1037572
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۰
مجرم سابقه دار که با همدستی اعضای باندش به خانه عمه‌اش دستبرد زده بود شناسایی و بازداشت شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: سرهنگ کارآگاه هوشنگ کاکاوندی، سرپرست پایگاه‌هفتم پلیس‌آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل زنی میانسال وارد کلانتری ۱۶۰ خزانه شد و گزارش یک سرقت را اعلام کرد. او گفت: برای چند ساعت خانه‌ام در خیابان ابریشم را ترک کردم. وقتی برگشتم دیدم که دزد به خانه زده و مقداری طلا، پول نقد، اسناد ملکی و اوراق هویتی‌ام سرقت شده‌است. وقتی پرونده برای بررسی به پایگاه‌هفتم پلیس‌آگاهی فرستاده‌شد، کارآگاهان با حضور در محل و بررسی صحنه جرم متوجه شدند که سرقت داخلی بوده است.

در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان با بررسی دوربین‌های مداربسته متوجه شدند که سارقان چهار نفر بودند و با خودروی ال نود در محل حاضر شده‌اند.

وقتی تصاویر متهمان به شاکی نشان داده شد وی یکی از آن‌ها را شناسایی کرد و گفت که او برادرزاده‌اش همایون است. تحقیقات پلیس نشان داد که همایون از مجرمان سابقه دار است که به مصرف مواد‌مخدر هم اعتیاد دارد. بعد از به دست آمدن این سرنخ بود که مأموران پلیس توانستند سه هم دست همایون را هم شناسایی و سپس همه اعضای باند را در جریان عملیات همزمان بازداشت کنند.

همایون در بازجویی‌ها به سرقت از خانه عمه‌اش اعتراف کرد. او گفت: از مدتی قبل تصمیم به سرقت خانه عمه‌ام گرفتم. می‌دانستم او همیشه پول و طلا در خانه دارد. ماجرا‌را‌با سه همدستم در میان گذاشتم که قبول کردند در اجرای سرقت به من کمک کنند. بعد هم در فرصت مناسب و در حالی که خانه‌اش را ترک کرده‌بود مرتکب سرقت شدیم.

سرپرست پایگاه هفتم پلیس‌آگاهی گفت: همه اموال سرقت شده از مخفیگاه متهمان کشف و به شاکی تحویل شد. وی گفت: تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر اعضای باند ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار