کد خبر: 1037481
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶
پیشکشوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید پیروزی این تیم در دو دیدار گذشته، هوادارن را به آینده امیدوار کرده است.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: محسن خلیلی در گفتگو با ایسنا، درباره برتری پرسپولیس برابر تراکتور اظهار کرد: بازی‌های پرسپولیس و تراکتور همیشه از حساسیت خاصی برخوردار است. این بازی‌ها در بیشتر مواقع جذاب و دیدنی و با فرصت‌های گل فراوان همراه بوده است. وقتی بازی در تبریز برگزار می‌شد به خاطر حضور هوادران حساسیت بازی همیشه بیشتر بود و نبود آن‌ها در این بازی کاملا مشهود بود. لیگ ما عادت نداشت بازی پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه یادگار در سکوت ببیند، اما به خاطز شرایط کرونایی این اتفاق رخ داده است.

وی افزود: بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه نخست تراکتور خوب بازی کرد و توانست فرصت گلزنی خلق کند. تراکتوری‌ها سعی داشتند بازی را کنترول و بعد فرصت گلزنی ایجاد کنند و به گل برسند که روی یکی دو صحنه فرصت‌های فرصت‌های خوبی به دست آورد که به گل تبدیل نشد.

وی تصریح کرد: پرسپولیس در این دیدار روی یک ضربه ایستگاهی گلزنی کرد که این موضوع نشان می‌دهد روی کار‌های ایستگاهی تمرین شده است. اینکه در جریان بازی پرسپولیس به گل نرسید، سوالی است که پاسخ آن را در تمرینات پیدا کنیم. البته اینکه پرسپولیس در این بازی به گل رسید و توانست از گل خود محافظت کندف بسیار با اهمیت و ارزشمند است.

خلیلی در ادامه گفت: چند هفته‌ای بود که پرسپولیس خوب نتیجه نمی‌گرفت، اما دو پیروزی پیاپی هم از نظر روحی و هم از نظر جدولی به پرسپولیس کمک کرد تا به کورس برگردد.

وی همچنین اضافه کرد: تراکتور در نیمه دوم حرفی برای گفتن نداشت و کاملا بی برنامه بازی می‌کرد. این تیم از نظر آمادگی جسمانی هم شرایط خوبی را نداشت که این امر کمک می‌کرد پرسپولیس به راحتی قرصت گلزنی ایجاد کند.

او افزود: پرسپولیس روز‌های سخت و حواشی زیادی را پشت سر گذاشته است. بعد از برطرف شدن این حواشی، با دو برد پیاپی می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم. امیدوارم هواداران از تیم مثل همیشه حمایت کنند تا تیم دوباره به صدر جدول برگردد.

بازیکن سابق پرسپولیس در ادامه درباره تعویض‌های انجام شده در این تیم هم گفت: امید عالیشاه به جای عبدی آمد و توانست به خط حمله کمک کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار