کد خبر: 1037453
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۷۰۴۰ بیمار جدید کرونایی در ۲۴ ساعته گذشته خبر داد و گفت: در این مدت ۶۷ بیمار جان خود را از دست دادند.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ و براساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۴۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵۹۰ نفر از آن‌ها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۴۴۵ هزار و ۳۲۶ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۸ هزار و ۲۵۶ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود:خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۲۳۵ هزار و ۵۸۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

لاری یادآورشد: ۳۸۲۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

وی اضافه کرد: تاکنون ۹ میلیون و ۵۰۴ هزار و ۹۳۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی متذکر شد: بر اساس آخرین تحلیل‌ها، ۱۸ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۲۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۰۶ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: شهرستان‌های نارنجی در استان‌های شمال و شامل آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس، رامسر، ساری، فریدونکنار، قائمشهر، محمودآباد، نکا، نور و نوشهر در مازندران و صومعه سرا، رودسر و لاهیجان در گیلان هستند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار