کد خبر: 1037398
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۰
دو نفر از اعضای باند سه نفری که به اتهام سرقت میلیاردی سنگ‌های قیمتی تحت تعقیب قرار داشتند دستگیر شدند، تلاش برای دستگیری همدست آن‌ها ادامه دارد.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  اوایل دی امسال مردی به کلانتری‌۱۰۴ عباس‌آباد رفت و از سه مرد جوان به اتهام سرقت سنگ‌های قیمتی‌اش شکایت کرد و گفت: در کار خرید و فروش سنگ‌های قیمتی هستم تا اینکه یازدهم آذرماه مردی از من به عنوان کارشناس برای معامله‌ای دعوت کرد. وقتی سر قرار رفتم سه مرد جوان با تهدید سلاح سرد، تلفن همراه و کیف حاوی سنگ‌های قیمتی‌ام به ارزش ۳۰‌میلیارد را به زور گرفتند و فرار کردند.

با طرح این شکایت تیمی از کارآگاهان پایگاه‌سوم برای شناسایی و دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

مأموران در تحقیقات تخصصی دو نفر از متهمان را شناسایی و در عملیاتی یکی از آن‌ها را بازداشت و از مخفیگاهش مقداری سنگ‌های قیمتی سرقتی کشف کردند.

متهم در مواجهه حضوری با شاکی به جرمش اعتراف کرد و گفت: یکی از دوستانم که شاکی را می‌شناخت به ما گفت او همیشه مقدار زیادی سنگ‌های قیمتی و گرانبها را در کیفش همراه دارد که ما هم وسوسه شدیم و نقشه سرقت را اجرا و اموال سرقتی را بین هم تقسیم کردیم.

سرهنگ‌کارآگاه قاسم دستخال، رئیس پایگاه‌سوم پلیس‌آگاهی تهران بزرگ گفت: با اقرار متهم یکی از همدستان وی در مخفیگاهش شناسایی و همراه تعدادی از سنگ‌های قیمتی دستگیر شد. دو متهم با قراره صادره راهی زندان شدند و تلاش برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار