کد خبر: 1037345
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر:
اورینب مسرور گفت: خدمت به مردم و جلب رضایت مندی آنان وظیفه همه دستگاههاست.
بهاره عشقی صابر

اورینب مسرور رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در نود و سومین نشست علنی شورا که با حضور اکثریت اعضای شورا، شهردار، مدیران شهری، اصحاب رسانه و معاون بیمه تامین اجتماعی اسلامشهر برگزار شد، ضمن تبریک و تهنیت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: پیشاپیش روز مادر را خدمت بانوان سرزمینم و مادران شهرستان اسلامشهر به ویژه بانوان شهرداری اسلامشهر تبریک و تهنیت عرض می کنم.
وی قبل از رسیدگی به دستور جلسه در نطق پیش از دستور با اشاره به دغدغه و مشکلات مردم در خصوص بیمه تامین اجتماعی تاکید کرد: به منظور همفکری و همکاری در زمینه‌های مختلف و حل مشکلات پرسنل شهرداری از رئیس اداره تامین اجتماعی شهرستان اسلامشهر برای حضور در نشست علنی شورا دعوت شد.
مسرور گفت: مسائل و موضوعات مختلفی مرتبط با بیمه تامین اجتماعی وجود دارد که پرسنل شهرداری با آن دست به گریبانند که رفع مشکلات بازنشستگان شهرداری و پرداخت علی الحساب بیمه کارگری و برخورد نامناسب کارکنان بیمه با شهروندان از آن جمله است.
رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریت شهری و ادارات به عنوان دستگاه خدمات‌رسان وظیفه جلب رضایت مردم را دارند، افزود: شورای اسلامی شهر به عنوان نماینده شهروندان وظیفه دارد مسائل، دغدغه ها و گرفتاری های مردم را به دستگاه مربوطه انتقال دهد و در این راستا از مسئولین بیمه تامین اجتماعی درخواست داریم در جهت تسهیل مسیر خدمات رسانی به مردم گام بردارند.
وی ادامه داد: تکریم ارباب رجوع با اندکی حوصله کارمندان بیمه میسر می شود و در موارد دیگر نیز می‌توان با مکاتبه با مسئولین بالادستی بسیاری از موضوعات را به سهولت حل کرد تا رضایتمندی بیشتر مردم حاصل شود.
قابل ذکر است ۹ لایحه در نود و سومین نشست علنی شورا مورد بررسی قرار گرفت که درخواست صدور مجوز بیلان و عملکرد شش ماهه نخست سال ۹۹ شهرداری و سازمان های تابعه به پیوست ۳ نسخه و لایحه پرداخت ترمیم عیدی کارمندان به میزان دو برابر عیدی مصوب دولت به هر یک از پرسنل کارمندی شهرداری در سال ۹۹ مصوب شد.
درخواست صدور مجوز در خصوص تخصیص ۲۰ درصد جایزه خوش حسابی به مودیانی که نسبت به پرداخت عوارض و بهای خدمات خود به صورت نقد و یکجا اعلام می‌نمایند به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر، لایحه دیگری بود که پس از تبادل نظر اعضای شورا با این لایحه مخالفت و مقرر گردید شهرداری برابر دستورالعمل اجرایی اقدام کند .
لایحه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری مبنی بر صدور مجوز در خصوص واگذاری اجاره مجموعه ورزشی امام خمینی به بخش خصوصی از طریق مزایده عمومی به مدت سه سال از لوایحی بود که با کلیات آن موافقت و مقرر گردید پس از ارائه شیوه نامه و کارشناسی مجدد لایحه به شورا بیاید .
صدور مجوز برگزاری مزایده عمومی جهت فروش ۵ قطعه زمین با کاربری تجاری و مالکیت شهرداری جهت انجام پروژه های عمرانی برابر نظریه کارشناس رسمی دادگستری لایحه دیگری بود که به دلیل پایین بودن قیمت در کمیسیون های مربوطه مخالفت و جهت بررسی بیشتر و کارشناسی مجدد به شهرداری ارجاع داده شد .
لایحه درخواست صدور مجوز برگزاری مزایده عمومی جهت فروش عرصه به مساحت ۱۶۹۶ مترمربع با مالکیت شهرداری با کاربری تجهیزات شهری مشروط بر عدم هرگونه تغییر کاربری در آینده تصویب شد.
بررسی نامه مورخ ۹۹/۹/۱۵ شهرداری در خصوص ارسال نظریه کارشناسی فروش املاک جهت تایید قیمت و در اجرای ردیف سه مصوبه قبلی شورا، با توجه به اینکه تهاتر صورت گرفته از دستور جلسه خارج شد.
نامه مخالفت کمیته انطباق با طرح مطالعه تکمیل فاز ۲ طراحی پلازای میدان نماز از موضوعات مطرح شده در نشست علنی امروز شورا بود.
گفتنی است برای نخستین بار در طول عمر ادوار گذشته شورای اسلامی شهر در اسلامشهر، نود و سومین نشست رسمی شورای اسلامی شهر اسلامشهر به طور زنده و مستقیم از لینک
https://www.aparat.com/iteslamshahr/live
پخش شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر