کد خبر: 1037331
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: مهندسین و صنعت یاران تا پایین ترین رده این مجموعه در عرصه فعالیت های جهادی و اقتصادی همانند یک زنجیره بدونه آسیب و خللی فعالیت می کنند.

سردار مولایی در مراسم تجلیل و تکریم از صنعت یاران استان البرز به مناسبت روز بسیج صنعت و معدن در کشور ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و با اشاره به اینکه موضوع اقتصاد و فعالیت های جهادی در این عرصه در استان البرز مورد بررسی قرار گرفته است، اظهار داشت: مهندسین و صنعت یاران تا پایین ترین رده این مجموعه در عرصه فعالیت های جهادی و اقتصادی همانند یک زنجیره بدونه آسیب و خللی فعالیت می کنند.

وی افزود: ما در واقع با توجه با ظرفیت های بسیار بالای کشور که از خیلی از این ظرفیت ها به درستی استفاده نشده است یعنی خلاء هایی داریم که از این ظرفیت ها استفاده نکردیم و نیز مشکلاتی که از سنوات گذشته بر روی صنعت است، به صنعت ما فشار آورده، البته الان با نگاه جدی به خصوص در حوزه تحریم ها نسبت به ده و یا بیست سال قبل صنعت ما تفاوت قابل توجهی پیدا کرده است.

سردار مولایی ابراز کرد: ما قبل از انقلاب چندین دکتر و مهندس داشتیم اما نتوانستیم محصولاتی را خودمان بسازیم، بهترین تجهیزات را داشته باشیم صرفاً مهم نیست بلکه ایجاد محصول فناورانه جدید و بومی قابل تقدیر و ارزشمند است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) با بیان و تشریح مشکلات و موانع سر راه اقدامات صنعت یاران و مهندسان، اذعان داشت: مشکل مهم قشر صعنتی ما بروکرارسی و فعالیت های اداری است که باعث شده سرعت رشد زنجیره تولید کاهش داشته باشد، نیز احصاء نیاز های قشر صنعتی بدرستی انجام نمی شود.

وی با اشاره به اینکه ما در بحث تولیدات داخلی با مشکل خود تحقیری و واقع بینانه نبودن دست به گریبان هستیم، گفت: ما در بحران و وضعیت هشت سال دفاع مقدس و نیز بعد از آن نشان دادیم به هر آنچه می خواهیم می توانیم، برسیم؛ ان شاء الله با امید به خدا و تلاش در عرصه اقتصاد مقاومتی و با دید و نگرش مثبت به درجات عالی تری در منطقه خواهیم رسید.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: دفاع مقدس و زمان جنگ تحمیلی الگوی خردورزی، همدلی، خسته‌نشدن از فشار دشمن حتی در اوج ناامیدی، بی‌توجهی به تهدیدات توخالی دشمن و همت بلند برای کارهای بزرگ است، همه پیشرفت‌ها و پیروزی‌هایی که انقلاب اسلامی تاکنون به دست آورده وابسته به مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی شهداء، جانبازان و آزادگان در دوران دفاع مقدس و نیز بعد از آن برهه با حضور و مشارکت اقشار مختلف مردم است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار