کد خبر: 1037328
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
رئیس جهاددانشگاهی دانشگاهی اردبیل:
رئیس جهاد دانشگاهی اردبیل گفت: به مناسبت بزرگداشت چهلمین و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲۰ ویژه برنامه فرهنگی و ورزشی در جهاددانشگاهی استان اردبیل اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مهران اوچی اردبیل در تشریح برنامه های ایام دهه فجر جهاددانشگاهی اردبیل اظهار کرد: این برنامه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جهت پیشگری از شیوع ویروس کرونا اجرا می‌شود که بیشتر برنامه‌های پیش بینی شده به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

وی افزود: ایام‌الله دهه مبارک فجر به عنوان نماد استقلال، عزت و عظمت ملت ایران، فرصتی برای تبیین و انتقال اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی به عنوان نهاد مولود انقلاب سعی دارد در عرصه‌های فرهنگی، علمی، آموزشی و پژوهشی موثر عمل کند، اظهار کرد: امروز جامعه نیاز به امید، اعتماد و نشاط دارد به همین منظور رویکرد برنامه‌های جهاددانشگاهی در ایام الله دهه فجر، زنده نگه داشتن یاد ایثارگران آن دوران و تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

اوچی اردبیلی، عطرافشانی و تجدید بیعت با شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و کتابخوانی به سبک روح الله(ره) و "یار انقلاب"، مسابقه نقاشی دغدغه‌های یک دانشجو، کارگاه‌ آموزشی مجازی آشنایی با سیره حضرت امام خمینی(ره) و برنامه «بانوی جهادی» با محوریت تبیین نقش زنان در انقلاب اسلامی به مناسبت دهه فجر و روز زن را از مهم‌ترین برنامه‌های پیش بینی شده برای گرامیداشت این ایام عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در گرامیداشت ایام الله دهه فجر، خدمات آموزشی، فرهنگی و درمانی جهاددانشگاهی با تخفیف ویژه به مردم ارائه خواهد شد، گفت: برای اجرای بهینه برنامه‌های گرامیداشت این مناسبت از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده خواهد شد.

رئیس جهاددانشگاهی اردبیل از ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان در مراکز رشد فناوری گیاهان دارویی و درمان ناباروری قفقاز، تخفیف ۲۰ درصدی چاپ و نشر کتاب در مرکز انتشارات و ارائه خدمات آموزش عمومی و تخصصی کوتاه مدت با 10 درصد تخفیف در مراکز آموزشی جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر