کد خبر: 1037324
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
‌مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 600 برنامه با محوریت دهه فجر در مدارس اردبیل برگزار می‌شود‌.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، احمد ناصری در آیین نواختن زنگ انقلاب در اردبیل اظهار کرد: عطرافشانی و ادای احترام به شهدای والامقام اولویت اساسی است و به همین منظور 600 برنامه برای برگزاری برنامه‌های مختلف در ایام دهه مبارک فجر در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: برگزاری برنامه‌ها در مدارس مناطق روستایی و عشایری به صورت حضوری در نظر گرفته شده و در مدارسی که دانش‌آموزان در آن حاضر نیستند در فضای مجازی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ادامه داد: یادواره‌ها و جشنواره‌های مختلف با هدف دستیابی به ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده و محور اصلی برنامه‌ها خود دانش‌آموزان خواهد بود که در این زمینه ابزار هنر استفاده می‌شود.

ناصری تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم برای شکل‌گیری شخصیت انقلابی دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است که تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آمده است.

ایستادگی در برابر استکبار جهانی مهم‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی مهم‌ترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی است که کشور ما توانست با پیروزی انقلاب اسلامی به بزرگ‌ترین درجه استقلال و عزت و اقتدار دست یابد.

بهروز ندایی بیان کرد: در حال حاضر از آثار انقلاب اسلامی می‌توان به نهضت‌های استقلال‌طلبانه در اقصی نقاط جهان اشاره کرد که در همه ابعاد استقلال و عزت به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافته که این پیشرفت و توسعه در مقایسه با گذشته قابل قیاس نیست.

وی ادامه داد: عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با وجود همه تحریم‌ها و فشارها قابل قبول است که در این زمینه عدالت و محرومیت‌زدایی از مهم‌ترین برکات انقلاب اسلامی است که در این زمینه تبیین گام دوم انقلاب برای نسل جوان و دانش‌آموزان اولویت اساسی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل تصریح کرد: نیازهای مردم در دورافتاده‌ترین مناطق کشور آثار مثبت انقلاب اسلامی است که در این زمینه بهره‌مندی دورافتاده‌ترین مناطق از زیرساخت‌های مورد نیاز و اساسی اولویت اساسی است که لوله‌کشی گاز به 96 درصد رسیده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر