کد خبر: 1037322
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
رئیس جمهور در پیامی به مناسبت نکوداشت آیت الله ری شهری با بیان اینکه نکوداشت پژوهشگران دینی بسان آیت الله محمدی ری شهری، بزرگداشت علم و تلاش و معنویت و تقواست، گفت: بی گمان کوشش¬های خستگی ناپذیر این عالم ربانی، سرمشق نسل جوان در خدمت به دین و میهن خواهد بود.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی به مناسبت نکوداشت آیت الله ری شهری با بیان اینکه نکوداشت پژوهشگران دینی بسان آیت الله محمدی ری شهری، بزرگداشت علم و تلاش و معنویت و تقواست، گفت: بی گمان کوشش‌های خستگی ناپذیر این عالم ربانی، سرمشق نسل جوان در خدمت به دین و میهن خواهد بود.

متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یاد کردن از دوستی که از آغاز آشنائی ما ۵۸ سال می گذرد برای من خاطره انگیز و شورآفرین است. نکوداشت پژوهشگران دینی بسان آیت الله محمدی ری شهری، بزرگداشت علم و تلاش و معنویت و تقواست. قرآن پژوهی پرتلاش و محدثی خوش ذوق همراه با شجاعت و مدیریت در صحنه عمل.

بی گمان کوشش های خستگی ناپذیر این عالم ربانی، سرمشق نسل جوان در خدمت به دین و میهن خواهد بود. این جانب به سهم خود ، از ایشان و نیز از برگزارکنندگان این مراسم، قدردانی می کنم و امیدوارم که افزون بر پاسداشت مقام والای ایشان، زمینه خوشه‌چینی بیشتر از خرمن دانش و رهنمودهای علمی و اخلاقی این دانشمند فرهیخته فراهم آید. باید اندوخته علمی عالمان و تجربه های عملی کارگزاران دستمایه حرکتی پویا و شتابان به سوی افق‌های روشن فردا شود و برای رشد و اعتلای ایران اسلامی با همدیگر باشیم و با هم بکوشیم.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار