کد خبر: 1037263
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۱
متهمان ویلموتس گیت مدعی شدند
وقتی برخورد درست صورت نگیرد، وقتی همه چیز در حد حرف و شعار باقی بماند و وقتی متهم یا متهمان یک افتضاح تاریخی به حال خود رها شوند، این اتفاق می‌افتد هر روز وقیح‌تر شوند و با خیال آسوده همه را به‌باد تمسخر بگیرند.
حامد قهرمانی
سرویس ورزشی جوان آنلاین: هنوز یادمان نرفته که مهدی تاج چگونه در مجلس عرق می‌ریخت، وقتی روشن شد که در جریان پرونده ویلموتس گیت چه خسارت جبران‌ناپذیری به بیت‌المال و مردم زده است. هنوز یادمان نرفته که چگونه هیئت رئیسه فدراسیون را سوار «ون» کردند تا توضیح بدهند برای امضایی که میلیارد‌ها تومان پول مردم را در این اوضاع سخت اقتصادی به جیب مردی واریز می‌کند که ثمره حضورش در فوتبال ایران چیزی جز شکست نبود.

این‌ها را همه خوب به یاد می‌آوریم، اما وقتی بموقع برخورد نمی‌شود و شاید مماشاتی هم در این بین انجام شود، آن وقت باید با چشمان بهت‌زده ببینیم که مهدی تاج «ممنوع‌الخروج» و هیچ کاره فوتبال جلوی چشم تمام نهاد‌های امنیتی و نظارتی می‌رود قطر و جلسه می‌گذارد با شیخ سلمان! برخورد که نشود باید شاهد باشی که آقایان فدراسیون‌نشین متهم می‌آیند با ادعا و دلگرمی خاص ثبت‌نام می‌کنند در انتخابات ریاست فدراسیون و جالب اینکه امیدوار هستند به رأی آوردن و ماندن در فوتبال چراکه نه، به هر حال امور دستشان است و اقدامات لازم را انجام داده‌اند. آن‌ها که رأی نیاورند باید منتظر تعلیق فوتبال بود، بالاخره فیفا و ای‌اف‌سی خبردار می‌شوند و برای دوستان آستین بالا می‌زنند.

برخورد درست و قاطع که صورت نگیرد، آن وقت باید شاهد حرف‌های کسانی باشیم که تا دیروز متهم بودند، اما امروز همه را به باد تمسخر می‌گیرند، تفاوتی هم نمی‌کند که طرف مقابلشان چه کسی است، نماینده مجلس باشد یا یک دلسوز فوتبال، می‌شود مسخره این آقایان بیت‌المال‌خور. به حرف‌های محمود اسلامیان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال دقت کنید تا متوجه عمق فاجعه‌ای که گفتیم شوید. اسلامیان می‌گوید، این روز‌ها همه می‌خواهند سلبریتی شوند و منظورش از این حرف نمایندگانی هستند که پیگیر جریان پرونده ویلموتس هستند.

اسلامیان مدعی است پرونده ویلموتس ارتباطی با انتخابات فدراسیون فوتبال ندارد و می‌گوید: «آن مسئله ارتباطی به انتخابات نداشت و رسماً هم اعلام شد. پرونده ویلموتس دو مرحله دیگر در مراجع بین‌المللی دارد و باید روند طبیعی خود را طی کند.»

جالب اینکه جناب اسلامیان باز هم در توجیه سوءمدیریت حاکم بر فدراسیون فوتبال در افتضاح تاریخی پرونده ویلموتس پای تحریم‌ها را وسط می‌کشد و می‌گوید: «ویلموتس قراردادی با فدراسیون داشت و فدراسیون به علت تحریم‌ها نتوانسته بود در موعد مقرر دستمزد او را پرداخت کند. این حکم بعد‌ها از مجلس و چند جای دیگر سردرآورد و کلی حرف‌های غیرمربوط زدند. نمی‌خواهم از کسی اسم بیاورم که به کسی هم بربخورد، اما متأسفانه ما در همه جا شاهد هستیم که همه می‌خواهند سلبریتی شوند.»

دقت کردید آقایان، پیگیری‌های مجلس در خصوص میلیارد‌ها تومانی را که قرار است بابت سوءمدیریت‌شان پرداخت شود، حرف‌های غیرمربوط عنوان می‌کنند و مدعی هستند که آن‌ها می‌خواهند خودشان را مطرح کنند، درست همین جاست که جای خالی برخورد و توبیخ احساس می‌شود.

همان روز‌ها هم این نگرانی وجود داشت که مشمول زمان شدن پرونده مارک ویلموتس باعث فروکش کردن آتش هیجانات و شدت رسیدگی به تخلف خواهد شد و در نهایت فدراسیون‌نشینان زرنگ فوتبال جریان را به سمت و سویی سوق می‌دهند که جای قاضی و متهم عوض شود؛ اتفاقی که امروز شاهد به وقوع پیوستن آن هستیم، امروز آقایان فدراسیون‌نشین مشغول برنامه‌ریزی برای چهار سال آینده هستند و جالب اینکه فریاد اعتراض اهالی فوتبال بابت تمام کم‌کاری‌ها و لطماتی که فوتبال از قبل حضور این نامدیران خورده هم به جایی نمی‌رسد و آن‌ها با خیالی آسوده سرگرم کار خودشان هستند.

قرار به برخورد بود. قرار بود این ضرر عظیم و این پول هنگفت را از جیب همین آقایان بیرون بکشند و به ویلموتس بدهند، اما این اتفاق هنوز نیفتاده و با این روند بعید هم است که بیفتد. امروز اگر متهمان پرونده ویلموتس با جرئت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت می‌کنند یا نمایندگان را عشق سلبریتی شدن می‌نامند، تعجبی ندارد چراکه شاید شنیده و خبردار شده باشند که ظاهراً قرار نیست اتفاق خاصی برایشان بیفتد و برای این همه ضرر و زیان به جایی پاسخگو باشند، بنابراین با خاطری راحت برای آینده برنامه‌ریزی می‌کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار