کد خبر: 1037207
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه از حامد اکبری سرباز جوانی که توسط یک نماینده مجلس در خیابان سیلی خورده بود، در صحن شورا تقدیر می‌شود گفت:‌شهرداری پایتخت باید پیگیر بزه نماینده مجلس باشد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: محمدجواد حق‌شناس عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در تذکری به شهردار درباره ماجرای حامد اکبری سربازی جوانی که در خیابان انقلاب تهران در راستای انجام وظیفه قانونی توسط نماینده مجلس سیلی خورد، اظهار داشت: بنابر وظیفه، در راستای حفظ حمایت سازمانی و دفاع از هویت معنوی سربازانی که انجام وظیفه می‌کنند، شهرداری پایتخت موظف به برای حمایت معنوی و قانونی از پلیس راهور که عموما متشکل از سربازان، درجه‌داران یا افسران زحمتکش است حمایت قانونی کند.

وی گفت: این افراد در هوای ناسالم تهران شبانه‌روزی خدمت می‌کنند و متأسفانه برخی جرأت کرده که به حریم سربازی که نماد و نماینده اعمال نظم و قانون در شهر است و حرمتش نیز واجب بوده بتازند و بر گونه یخ‌زده‌اش سیلی بنوازد.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: نماینده مجلس با استفاده از تریبون رسمی سرباز وطن را مورد عتاب و خطاب قرار داده و شهرداری تهران موظف است نسبت به تظلم‌خواهی و انجام شکایت برای رسیدگی به این بزه آشکار که در روز روشن و در منظر مردم انجام گرفته پیگیری و اقدامات لازم را انجام دهد.

حق‌شناس خاطرنشان کرد: در صورت استنکاف و تأخیر غیرقابل قبول سازمان مسؤول به هر دلیلی به صورت مستقیم اقدام قانونی کرده و از رئیس مجلس نیز درخواست رسیدگی به این ماجرا را داریم.

وی گفت: در اولین فرصت ممکن باید نسبت به تقدیر مادی و معنوی از این سرباز شایسته وطن در صحن شورای شهر انجام گیرد و شهرمان دیگر شاهد چنین اقداماتی در حوزه قانون‌شکنی نباشد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار