کد خبر: 1037109
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
تیم والیبال شهرداری ارومیه موفق شد تیم پیکان را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد.
 هفته بیست و پنجم لیگ برتر والیبال مردان ایران امروز (دوشنبه) ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ پیگیری شد که از ساعت ۱۴، پیکان رده دهمی به مصاف شهرداری ارومیه رده دومی رفت. این رقابت برای پیکان بسیار حساس دنبال می‌شد چرا که در صورت پیروزی در این بازی، امید پیکان برای رفتن به پلی آف افزایش پیدا می‌کرد، اما پیکان از این فرصت استفاده نکرد و در یک بازی نفس گیر با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد.

شهرداری ارومیه در ست‌های اول تا سوم این رقابت‌ها به ترتیب با نتیجه ۲۵ بر ۱۹، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد.

پیمان اکبری سرمربی تیم شهرداری ارومیه پس از پیروزی شاگردانش برابر پیکان گفت: واقعا بازی سختی داشتیم چرا که تیم پیکان، تیم خوبی است و کادر باتجربه‌ای دارد. پیکان پاسور بسیار خلاق و باهوشی به نام آقای امیرحسینی دارد که جلوی هر تیمی بازی کند کار دفاع تیم مقابل را سخت می‌کند. ما از این مورد آگاهی و اطلاع داشتیم و بر روی آن بسیار برنامه ریزی کردیم.

او افزود: می‌دانستیم که امروز، پیکان انتحاری بازی خواهد کرد چرا که این تیم تلاش می‌ند به جمع پلی آف راه پیدا کند و از طرف دیگر هم ما محکوم به برد بودیم چرا که بتوانیم جایگاه خود را در جدول حفظ کنیم. به دو تیم خسته نباشید گفته و به بچه‌های تیمم به علت بازی خوب تبریک می‌گویم و برای تیم پیکان آرزوی موفقیت می‌کنم. امروز با اینکه پاسور تیم مقابل کار ما را سخت کرده بود، اما برنامه‌هایی که داشتیم همه انجام شد و توانستیم به پیروزی برسیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار