کد خبر: 1037011
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۵
دزد سحر خیز که در جریان دستبرد به خانه‌ای در شمال تهران سگ صاحبخانه را هم سرقت کرده‌بود هنگام گردش با حیوان بازداشت شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  سرهنگ کارآگاه سیدعلی شریفی رئیس پایگاه‌یکم پلیس آگاهی پایتخت گفت: صبح روز ۲۵‌آذرماه مردی با مرکز فوریت‌های پلیس‌۱۱۰ تماس گرفت و گزارش یک سرقت را اعلام کرد. وقتی مأموران کلانتری‌۱۰۱ تجریش در محل حاضر شدند مشخص شد که سارق یا سارقان با دستبرد به خانه شاکی مقدار زیادی از لوازم گرانقیمت سرقت کردند. وقتی پرونده در پایگاه‌یکم پلیس‌آگاهی بررسی شد شاکی جزئیات ماجرا را این طور شرح داد: ساعت‌۴ صبح همسرم به من گفت که صدایی از تراس خانه شنیده شد که توجه نکردیم. ساعت هشت صبح وقتی از خواب بیدار شدیم متوجه شدیم که وضع اتاق‌ها به هم ریخته و مقداری لوازم گرانقیمت از جمله ساعت مچی، تبلت و یک قلاده سگ از نژاد کم‌یاب همگی به ارزش ۲۶۰‌میلیون تومان سرقت شده است.

با اطلاعاتی که شاکی در اختیار پلیس گذاشت مأموران پلیس در این باره تحقیق کرده و با بررسی دوربین‌های مداربسته ساختمان‌های اطراف موفق شدند چهره سارق را شناسایی کنند. بعد از به دست آمدن این اطلاعات بود که مأموران پلیس هویت سارق را که مردی به نام هوشنگ بود شناسایی و چند روز قبل او را در حالی که با سگ شاکی در حال گردش بود بازداشت کردند. مأموران پلیس همچنین ساعت گرانقیمت شاکی را هم در دست متهم کشف کردند.

هوشنگ وقتی مورد تحقیق قرار گرفت به سرقت از خانه شاکی اعتراف کرد و گفت: سحرگاه حادثه در حال پرسه زنی برای دستبرد به خانه‌ای بودم که تصمیم به سرقت از خانه شاکی گرفتم. از طریق لوله گاز خودم را به تراس خانه‌شان رساندم و از طریق پنجره وارد خانه شدم.

وقتی وارد و متوجه شدم که صاحبخانه و همسرش خواب هستند، بنابراین لوازم گرانقیمت آن‌ها را به همراه یک قلاده سگی که داخل اتاق بود سرقت کردم. سرهنگ کارآگاه سیدعلی شریفی، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت گفت: با کامل شدن تحقیقات متهم به دستور بازپرس شعبه‌۱۰ بازپرسی دادسرای ناحیه یک راهی زندان شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار