کد خبر: 1036959
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
وزیر بهداشت با بیان اینکه باید خانه به خانه به دنبال ویروس کرونا برویم و تست بگیریم گفت: امروز ابزار گسترده‌ای برای مبارزه با بیماری داریم.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سعید نمکی ظهر امروز در جلسه ستاد منطقه‌ای کرونا با بیان اینکه همان طور که حاج قاسم خانه به خانه به دنبال داعش رفت ما هم باید خانه به خانه به دنبال ویروس کرونا برویم و تست بگیریم اظهار داشت: امروز ابزار گسترده‌ای برای مبارزه با بیماری داریم.

وی با بیان اینکه تقاضا دارم امروز با ورود بخش خصوصی تست‌های سریع را افزایش داده و کانون‌های کرونا را شناسایی کنیم گفت: کار‌های زیادی انجام شده هر چند هنوز هم امکانات ما در حد مطلوب نیست.

وزیر بهداشت با بیان اینکه نگران خیز چهارم کرونا در کشور هستیم، تصریح کرد: در این موج هم شیوع و سرایت شدیدتر خواهد بود و هم پیک‌ها ارتفاع بلندتری خواهند داشت.

وزیر بهداشت با بیان اینکه پیامی دارم به بازرگان فعال این عرصه که در شرایط کرونایی فکر می‌کنند می‌توانند در این آشفته بازار سوار موج اقتصادی شوند گفت: این افراد بدانند که وزیر بهداشت این اجازه را به آن‌ها نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه من همان کسی هستم که در زمان سرپرستی دکان بعضی‌ها را در سازمان غذا و دارو و هیئت امنای ارزی بستم ادامه داد: در آن زمان به من گفتند "مگر رای نمی‌خواهی" و من گفتم" من آبرو می‌خواهم. "

نمکی با بیان اینکه روز قیامت خداوند از من می‌پرسد تو که به این فساد اشراف داشتی رضایت من را با چه کسی و چه چیزی معامله کردی؟ گفت: اجازه نمی‌دهیم در این ایام پربلا عده‌ای دکان تازه برای خود باز کنند.

وی با اشاره به اینکه روز اول با خدا بیعت کردم به مصلحت‌اندیشی مانع نشود تا چیزی را به مردم نگویم ادامه داد: الان هم می‌گویم هم واکسن داخلی را دنبال می‌کنیم هم واکسن خارجی را و از مطمئن‌ترین منابع واکسن را تامین کرده و آن را وارد می‌کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: به کور چشم بعضی‌ها واکسن را اول به خانواده خودمان می‌زنیم تا مردم بدانند سلامت آن‌ها از هرچیزی برای ما مهم‌تر است.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار