کد خبر: 1036957
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
افتتاح ۳ نمایشگاه به صورت همزمان و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی که با حضور و همراهی وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز همراه بود در روز جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا و تصمیمات و محدودیت‌های جدید و جدی برای مردم جای تاسف و تفکر دارد.
به گزارش پیام نمایشگاه به نقل از شبکه اکسپو، در حالی که روز آغازین هر هفته با مصوبات جدید ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا همراه می‌باشد و امروز نیز این مصوبات شامل افزایش محدودیت‌ها برای مردم جامعه بوده است، اما در نمایشگاه بین المللی گویا کسی توجهی به این مصوبات و دستورالعمل‌ها ندارد و وزیر صمت به همراه معاونان و مشاوران خود، ضمن عدم رعایت قانون و مصوبات ستاد کرونا، قصد افزایش تعداد مبتلایان و گسترش بیماری کرونا را دارند.
 
در حالی که بسیاری از کسب و کار‌ها به دلیل حفظ جان مردم همچنان در تعطیلی به سر می‌برند جای سوال دارد که چگونه یک وزیر با همراهی معاونان خود ضمن بی ارزش نگاشتن مصوبات ستاد کرونا جان مردم را نیز به خطر می‌اندازند تا بتوانند درآمدزایی کنند. قانون گذاران بی قانون/ وزاری بیخیال مصوبات ستاد ملی کرونا آیا به وزرا و مسئولان هم ابلاغ می‌شود؟
 
بر خلاف اظهارات مدیران شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، نظارت وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی، اما بازدید میدانی خبرنگار ما حاکی بر عدم رعایت این پروتکل ها، عدم تب سنجی در بسیاری از ورودی‌های سالن ها، بازدید عموم مردم بدون کارت دعوت، فعالیت نکردن تونل‌های ضدعفونی کننده و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط مسئولان برگزاری – غرفه‌ها و بازدیدکنندگان دارد که می‌تواند به فاجعه‌ای عظیم و موج چهارم کرونا تبدیل شود. موضوعی که گویا برای وزیر صمت، معاونان ایشان و مدیران شرکت سهامی هیچ ارزشی نداشته و جان انسان‌ها در مقابل منافع مالی گسترده برگزاری نمایشگاه و بازی‌ها و نمایش‌های سیاسی بی ارزش‌ترین موضوع ممکن است.
 
عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری توسط وزیر صمت و مسئولان فارغ از سایر تخلفات گسترده برخی مدیران صنعت نمایشگاهی و تخطی از دستورالعمل‌های مقام معظم رهبری و ریاست قوه قضائیه، رفتار کنونی این مدیران حکایت از این موضوع دارد که به جز اهداف سیاسی خود چیزی برای آن‌ها مهم نبوده و محدودیت‌های کرونایی صرفا برای مردم و بخش خصوصی می‌باشد و وزیر دولت و معاونان او، ذره‌ای ارزش برای مصوبات ستاد کرونا و رئیس جمهور کشور قائل نمی‌باشند تا خود را برای اهداف سیاسی در انتخابات سال آینده آماده کنند.
 
امید است ستاد مقابله با کرونا، ریاست جمهور ایران اسلامی و قوه قضائیه با اینگونه بی قانونی‌ها و تخلفات گسترده توسط وزرا و مدیران دولتی برخورد جدی نموده و سلامتی مردم را بر هر نگرش سیاسی و منافع مادی اولویت بداند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار