کد خبر: 1036953
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰

رپورتاژ آگهی/ خیلی از ما زمانی که با گرفتگی لوله مواجه می شویم به سرعت با یک مرکز یا شرکت لوله بازکنی تماس میگیریم تا به سرعت از شر کثیفی و بوی بد خلاص شویم. اما وقتی مشکل جدی و کمی پیچیده باشد، مثل گرفتگی لوله اصلی (مشاع) یا گرفتگی لوله ها با مصالح ساختمانی کار کمی سخت خواهد شد. چون باز کردن چنین گرفتگی هایی نیازمند تجربه و تخصص بالایی است. پس هنگام انتخاب شرکت لوله بازکنی در تهران باید مراقب باشید تا از افراد با تجربه و متخصص استفاده نمایید.

باز کردن برخی لوله های مسدود شده گاهی اوقات کار یک سرویسکار مبتدی نیست، چرا که اگر لوله بازکن مورد نظر تخصص کافی نداشته باشد یا نمیتواند لوله را کامل باز کند و یا امکان دارد به لوله آسیب وارد نماید.

در شرکت خدماتینو تمامی پرسنل این مجموعه دارای تجربه ای بیش از 15 سال هستند و همین سابقه کم نظیر سبب شده تا لوله را تضمینی باز شده تحویل مشتری دهند. در حقیقت با سپردن این مسئولیت به مجموعه خدماتینو، بدون داشتن دغدغه و نگرانی لذت تجربه عالی از باز شدن کامل لوله و همچنین ارائه خدمات با حداقل کثیف کاری را خواهید داشت.

تنها لوله بازکنی کافی نیست، باز کردن تضمینی لوله مهم است!

لوله بازکنی یک تخصص است!

خیلی از مردم و حتی برخی از کسانی که وارد این شغل می شوند خیال می کنند لوله بازکنی کار خاصی ندارد و فقط با داشتن یک دستگاه فنر برقی میتوان لوله های مسدود شده را به راحتی باز کرد. اما این یک عقیده غلط است، چون هر کاری هر چند در ظاهر ساده به نظر می رسد نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد. لوله بازکنی دقیقا همان شغلی است که شاید در ظاهر کار آسانی به نظر برسد اما در برخی شرایط گرفتگی لوله آنقدر شدید و پیچیده می شود که اگر لوله بازکن تجربه نداشته باشد قطعا نمیتواند مشکل را حل نماید. تجربه هم چیزی نیست که با یکی دو روز کار کردن به دست بیاید، در واقع نیاز به سال ها کار کردن دارد.

به عنوان مثال گاهی اوقات گرفتگی دقیقا در انشعاب دو لوله که متصل به سه راهی هستند اتفاق می افتد، یا بعد از اتمام پروژه های ساختمانی نوساز و یا پس از بازسازی منزل، امکان ورود سیمان و دوغاب به داخل لوله وجود دارد، مطمئنا با ورود هر گونه مصالح به داخل لوله، سیفون یا به اصلاح شترگلو دچار گرفتگی خواهد شد. همین مسئله کار را پیچیده می کند چون تنها راه باز کردن سیمان فنر برقی است و این کار هم یک متخصص نیاز دارد.

علاوه بر این موارد شناخت لوله ها، شناخت انواع گرفتگی و شدت آنها، تشخیص محل گرفتگی و نحوه کارکر انواع دستگاه های چاه بازکنی کاری است که یک لوله بازکن حرفه ای باید بداند و تجربه داشته باشد. این همان چیزی است که خدماتینو به آن اهمیت می دهد. به همین خاطر  نیروی فنی خود را از بهترین و با تجربه ترین لوله بازکن های تهران انتخاب نموده است.

شناخت انواع گرفتگی و نحوه باز کردن آنها با روش های مختلف

تنها لوله بازکنی کافی نیست، باز کردن تضمینی لوله مهم است!

شاید از نظر خیلی ها گرفتگی لوله یک علت داشته باشد، اما از نظر یک لوله بازکن حرفه ای و متخصص، چندین عامل سبب پس زدن و بالا زدن فاضلاب از چاه می شود. این موارد به همراه راه حل باز کردنشان عبارتند از:

1. گرفتگی لوله با مو: مو چون چسبنده است، محلول جوش شیرین و سرکه میتواند راه حل خوبی باشد. اما بهترین روش استفاده از فنر برقی است چون مو به فنر میچسبد و کاملا از لوله خارج می گردد.

2. مسدود شدن لوله با چربی و روغن: روغن ها چسبندگی بسیار بالایی دارند و اگر حجم کمی داشته باشند ته نشین خواهند شد. در چنین شرایطی استفاده از اسید رقیق یا محلول های خانگی کافی است. ولی در حجم های زیاد و گرفتگی های شدید که معمولا در سینک یا کف شوی آشپزخانه اتفاق می افتد، نیاز به خدمات لوله بازکنی است.

3. گرفتگی با مصالح ساختمانی: اغلب گرفتگی ها در این مورد با سیمان، دوغاب، قیر و گچ می باشد. تنها راه برای باز کردن این گرفتگی استفاده از لوله بازکنی با فنر برقی است. معمولا با فنر مشکل حل خواهد شد، به جز موارد خاص که نیاز به تخریب و تعویض لوله می باشد.

4. افتادن اشیا در لوله: خیلی مواقع امکان دارد بچه ها شی یا اسباب بازی خود را درون لوله پرت کنند یا خودمان به دلیل حواس پرتی یا ناخودآگاه چیزی را درون چاه بیاندازیم. با افتادن هر وسیله ای درون توالت یا لوله های فاضلاب دیگر، مسدودی کامل رخ خواهد داد. معمولا بهترین راه حل برای رفع این مشکل استفاده از ابزارهایی مثل چنگک است و در شرایط خاص فنر زنی میتواند بهترین انتخاب باشد.

5. کوچک بودن لوله یا کم بودن شیب آن: امکان دارد مواردی پیش بیاید که سرویسکاران خدماتینو تشخیص دهند قطر لوله کوچک است یا به دلیل نداشتن شیب مناسب، گرفتگی اتفاق می افتد. در چنین شرایطی یا باید هر چند ماه یکبار از سرویس لوله بازکنی خدماتینو استفاده نمایید یا برای رفع مشکل به صورت کامل، لوله های مشکل دار را تعویض نمایید.

6. پر شدن چاه فاضلاب: گاهی اوقات گرفتگی لوله به نظر سخت اما قابل رفع با فنر به نظر می رسد. ولی امکان دارد هنگام فنر زدن سرویسکار متوجه شود که این یک گرفتگی نیست و چاه فاضلاب پر شده. در چنین شرایطی نیاز به خدمات تخلیه چاه با تانکر مکنده یا لجن کش می باشد.

چطور بهترین شرکت لوله بازکنی در تهران را انتخاب کنیم؟

تنها لوله بازکنی کافی نیست، باز کردن تضمینی لوله مهم است!

اکثر ما برای لوله بازکنی به دنبال نزدیکترین لوله بازکن هستیم. اما همیشه نزدکترین لوله بازکن به ما بهترین نیست! هیچگاه برای باز کردن لوله بصورت کاملا تضمینی از تبلیغات گول زننده مثل:

لوله بازکنی ارزان تر از همه جا
لوله بازکنی با 30 هزار تومان
لوله بازکنی سریع تر از همه جا
لوله بازکنی با تضمین 1 سال
لوله بازکنی با سه نظام
لوله بازکنی با فنر فولادی

بسیاری از این تبلیغات تنها برای جذب مشتری هستند و شما نباید گول چنین عناوین کذبی را بخورید. چون امکان کلاهبرداری با نام لوله بازکنی بسیار زیاد است.

معمولا شرکت هایی که در تبلیغات خود واقعیت را عنوان کرده اند بسیار قابل اعتماد تر هستند. همچنین کسانی که در صحبت هایشان سعی در جذب شما با مبالغ پایین یا تضمین های دروغ ندارند.

شرکت خدماتینو همواره سعی نموده پایبند به قوانین باشد و همواره به سرویسکاران خود متذکر می شود که طبق آموزش های فرا گرفته عمل کنند و سعی کنند مشتریان از قیمت و کیفیت رضایت داشته باشند.

با انتخاب یک شرکت معتبر و حرفه ای، دغدغه ای بابت باز شدن تضمینی لوله و پرداخت هزینه مناسب نخواهید داشت.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
0
1
سلام خدا قوت
توضیحات خوبی بود در رابطه با انتخاب لوله بازکن معتبر. واقعا لوله بازکن های کلاهبردار که اسم سه نظام میارن فقط میخوام هر چقدرمیتونن پول بگیرن از مشتری. این ادما خیلی نامردن
پاسخ ها
الهام
| Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
اخ گفتی یعنی ادم دوست داره اون ادمای حروم خور رو بزنه نابود کنه. نمیگن تو این وضعیت اقتصادی چرا باید مثلا 1 میلیون تومن از مشتری بابت فنر زدن لوله پول بگیرم. اخه چیکار کردی . حالا من شنیدم یکی میگفت بهم گفت 10 میلیون بابت لوله بازکنی باید بدی بعد اخر سر اینور و اونور 5 میلیون ازشون پول گرفتن. بیچاره ها دستشون به جایی هم بند نیست برن کجا شکایت کنن
Sara
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
0
0
سلام انجام کار لوله بازکنی بدون کثیف کاری برای من خیلی مهم هستش. ممنون از اینکه انقدر به این مسئله اهمیت میدید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار