کد خبر: 1036888
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۵:۳۰
کارشناس بازار سکه و طلا گفت: در بازار داخلی شاهد افزایش نرخ ارز بودیم که این موضوع باعث صعودی شدن بهای سکه و طلا شد. دیروز قیمت هر اونس نقره هم ۲۷دلار و ۸ سنت بود.
سرویس اقتصادی جوان آنلاین: محمد کشتی‌آرای، کارشناس بازار سکه و طلا در گفتگو با پارسینه در خصوص وضعیت دیروز بازار طلای کشور گفت: در بازاردیروز بهای جهانی طلا با ۱۰ دلار افزایش به هزار و ۸۴۹ دلار در هر اونس رسید. در بازار داخلی هم شاهد افزایش نرخ ارز بودیم که این موضوع باعث صعودی شدن بهای سکه و طلا شد. قیمت هر اونس نقره هم ۲۷ دلار و ۸ سنت بود.

کارشناس بازار سکه و طلا افزود: در بازار دیروز سکه طرح قدیم با قیمت ۱۰‌میلیون و ۸۰۰‌هزار‌تومان، سکه طرح جدید ۱۱‌میلیون و ۱۰۰‌هزار‌تومان و نیم سکه هم با قیمت ۶‌میلیون و ۱۰۰‌هزار‌تومان داد و ستد شد. ربع سکه هم با قیمت ۴‌میلیون و ۵۰‌هزار‌تومان و سکه‌های یک گرمی هم با قیمت ۲‌میلیون و ۳۰۰‌هزار‌تومان خرید و فروش شد.

کشتی‌آرای گفت: هر مثقال طلای آب‌شده ۱۷‌عیار با قیمت ۴‌میلیون و ۷۲۵‌هزار‌تومان، یک مثقال طلای ۱۸‌عیار با قیمت ۵‌میلیون‌تومان و یک گرم طلای ۱۸‌عیار هم با قیمت یک‌میلیون و ۹۰‌هزار‌تومان معامله شد.

او در ادامه افزود: یک گرم طلای ۲۰‌عیار با قیمت یک میلیون و ۲۲۰‌تومان، یک گرم طلای ۲۱‌عیار با یک میلیون و ۲۷۲‌هزار‌تومان، یک گرم طلای ۲۲‌عیار با یک میلیون و ۳۳۲‌هزار‌تومان و یک گرم طلای ۲۴‌عیار با قیمت یک میلیون و ۷۵۳‌هزار و ۷۰۰‌تومان قیمت‌گذاری شد.

این فعال بازار طلا و جواهر کشور در پایان گفت: انواع قطعات کوچک‌تر سکه به دلیل تقاضا برای خرید با افزایش قیمت و حباب مواجه شد، اما حباب سکه طرح جدید در بازار با افزایش به ۴۰۰‌هزار‌تومان رسید. نرخ دلار در بازار آزاد ۲۴‌هزار و ۴۵۰‌تومان است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار