کد خبر: 1036845
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲

رپورتاژ آگهی/ حتما در مورد ورق گالوانیزه شهرکرد شنیده اید. کارخانه ای که در زمینه تولید ورق گالوانیزه فعالیت می کند و توانسته در صنعت ساخت بدنه خودرو بسیار قدرتمند تر از قبل پیش برود. این کارخانه در استان چهارمحال بختیاری قرار دارد.

خرید گالوانیزه شهرکرد

با تولید ورق گالوانیزه شهرکرد دیگر نیاز به واردات ورق نبوده و این کارخانه توانسته میزان ورق های وارداتی فعلی مصرفی برای ساخت بدنه خودرو را به خوبی تامین نماید. محصولات این برند به صورتی طراحی شده است که شامل عم خوردگی بوده و در برابر فرسودگی بسیار مقاوم هستند. از سوی دیگر این ورق ها در برابر نمک های محلول در آب بسیار مقاوم هستند. آلودگی هوا بر روی ورق گالوانیزه شهرکرد اثرگذار نبوده و به نسبت رطوبت و سایر مواد خورنده بسیار مقاوم هستند.

به طور کلی ورق گالوانیزه شهرکرد برای بدنه اتومبیل های مختلف استفاده می شود و از نظر مقاومت بی نظیر است و پایداری زیادی دارد. این محصول دارای فرم پذیری زیادی است. اگر به ساختار ورق گالوانیزه شهرکرد دقت کنید بسیار نازک است اما مقاومت زیادی دارد. میزان صافی این ورق ها بسیار بالا است و یک ویژگی جالب آن میزان رنگ پذیری بسیار بالا اعلام شده است. ورق گالوانیزه شهرکرد هم از نظر قیمت و هم از نظر جنس مقرون به صرفه و رضایت بخش است.

راهنمای خرید انواع ورق گالوانیزه شهرکرد

ورق گالوانیزه

راهنمای خرید ورق گالوانیزه شهرکرد

ورق های گالوانیزه شهرکرد در دو دسته کلی تقسیم شده اند که شامل ورق های رنگی و ورق های غیر رنگی است. مدل های رنگی معمولاً در بازار عرضه می شود و بیشتر مورد تقاضا قرار می گیرد. اما برخی از مدل های غیر رنگی نیز وجود دارد که به واسطه یک لایه الکترواستاتیک پوشش داده شده است. البته گاه دیده می شود که روال رنگ پاشی های مخصوص در کوره های خاص نیز وجود دارد که سبب تغییر شکل می شود. این مدل از ورق ها برای صنایع خاص استفاده می شود و از موارد بسیار پر کاربرد هستند.

می دانیم که ورق گالوانیزه در واقع یک نوع ورق فولادی است که به واسه روی پوشانده شده است. میزان پوشش به کار رفته بر اساس ضخامت روی ارزیابی می شود. البته که سایر مقاطع فولادی نیز از نظر ابعاد با هم فرق می کنن. ورق گالوانیزه در شرکت های معتبر در ایران تولید شده که از جمله آنها میتوان ورق گالوانیزه هفت الماس ، تاراز و کاشان را نام برد.

میزان پوشش گالوانیزه ورق ها طق جرم پوشش ارزیابی می شود. اما طبق استانداردهای ورق گالوانیزه شهرکرد، جرم پوشش از 100 الی 350 گرم بر مترمربع است که رقم قابل قبولی بوده و مورد رعایت مشتری است.

سطح براق ورق گالوانیزه شهرکرد یکی از مهمترین ویژگی های آن محسوب می شود به طوری که دارای ظاهری بسیار جذاب هستند و از سوی دیگر سطح فرم دهی بالایی دارند. وجود شکل پذیری و فرم دهی بالا برای این محصول خود یکی از دلایل خرید ورق گالوانیزه شهرکرد است.

در راستای خرید ورق گالوانیزه موضوع دیگری که باید به آن دقت شود قابلیت جوشکاری است. در واقع این موضوع باید از نظر تیم پروژه بررسی شود. فرم هایی که مورد استفاده قرار می گیرد باید از نظر پوشش به صورتی باشد که سطح جوشکاری قوی تری داشته باشد. البته که چنین ورق هایی شامل طرح های کلی پوشش هستند و ساختار مخصوص به خود دارند.

راهنمای خرید انواع ورق گالوانیزه شهرکرد

ورق گالوانیزه

انواع ورق گالوانیزه شهرکرد

ورق گالوانیزه شهرکرد می توان از نظر ظاهری مورد دسته بندی قرار داد. این ورق ها در سه مدل اصلی دسته بندی می شوند که شامل گل های ریز، گل های درشت و بدون گل هستند. در واقع منظور از گل بر روی گالوانیزه همان شکل گیری کریستال است که روی ورق دیده می شود. شکل گیری کریستال ها به واسطه سرعت سرد کردن ورق ارزیابی می شود به طور کلی هر چقدر روی در این فرایند استفاده شده باشد می تواند سطح گلدار بودن آن را مورد بررسی قرار داد.

راهنمای خرید انواع ورق گالوانیزه شهرکرد

ورق گالوانیزه

 قیمت ورق گالوانیزه شهرکرد

یکی از عوامل تاثیر گذار در قیمت ورق گالوانیزه شهرکرد، رنگی یا غیر رنگی بودن آن است. در واقع در مدل های رنگی، کیفیت رنگ و سبک رنگ بر روی قیمت تاثیر می گذارد و در مدل های غیر رنگی، روکشی که برای ورق ها اجرا می شود مهمترین گزینه در قیمت نهایی آنها است.

موضوع دیگر در خصوص قیمت روز ارز است که بر روی ورق گالوانیزه شهرکرد اثرگذار است. البته که میزان صادرات و واردات و همینطور سطح تقاضا بر روی قیمت ورق گالوانیزه شهرکرد بسیار اثر می گذارد. بازار بورس نیز این موقعیت را بهبود داده است.

عوامل دیگر در قیمت ورق گالوانیزه شهرکرد بررسی ابعاد آن است. برخی از مدل ها ابعاد غیر استاندارد دارند و برخی دیگر به شکلی طراحی شده اند که از نظر ابعاد وضعیت مشابهی داشته و قیمت ارزان تری دارند. ضخامت ورق ها نیز بر روی قیمت اثر گذار است. خوشبختانه کیفیت ورق گالوانیزه شهرکرد بسیار خوب است و از این رو قیمت تمام شده برای این محصول می تواند شاخص گذاری های دقیقی داشته باشد. یک موضوع پر اهمیت در مورد ورق گالوانیزه شهرکرد اینکه برخی از مدل ها هستند که شامل طرح های خاص بوده و گلدار و غیر گلدار بودن نیز بر روی قیمت نهایی اثر گذار است. ورق گالوانیزه شهرکرد یکی از محصولات مهمی است که در بازار با تعرفه های مشخصی عرضه می شود و البته که نوسان قیمت در خصوص این محصول موضوع پیچیده ای نیست.

نتیجه گیری

ورق گالوانیزه شهرکرد به صورت 0.5، 1 ، 1.5 و 2.5 رول عرضه می شود که هر یک دارای قیمت های مشابه با هم هستند. به طور کلی این ورق ها در دنیای خودروسازی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. البته که شما به واسطه نوع خرید می توانید از طرح های تخفیف نیز استفاده نمایید.

پیش از انتخاب ورق گالوانیزه سعی کنید مشاوره های لازم را در بر داشته باشید. در این مشاوره ها به شما اعلام می شود که چطور می توانید طبق نیاز خود انتخاب داشته باشید و قیمت محصول نیز برای شما مقرون به صرفه باشد. دقت کنید که در دنیای خرید ورق گالوانیزه شهرکرد، نیاز است که موقعیت ورق ها و نوع اجرای آنها بررسی شود. کاربران طبق نیاز خود اقدام به انتخاب می کنند و قیمت نهایی بر اساس جنس محصول و ابعاد و کیفیت مورد ارزیابی قرار می گیرد. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار