کد خبر: 1036825
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی دومین دوره تخصصی تربیت ارزیاب رشد حرکتی کودکان را به‌صورت مجازی برگزار می‌کند
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، دومین دوره تخصصی تربیت ارزیاب رشد حرکتی کودکان باهدف دانش‌افزایی مربیان و علاقه‌مندان به حوزه فعالیت بدنی، بازی و ورزش کودکان از تاریخ ۲۷ لغایت ۳۰ بهمن ۹۹ (به‌صورت وبینار با کارورزی حضوری) توسط پژوهشگاه تربیت‌بدنی، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.
در این دوره که به مدت چهار روز (۳ روز به صورت مجازی و ۱ روز به صورت کارورزی حضوری) برگزار خواهد شد، شرکت‌کنندگان مباحثی همچون: آشنایی با مبانی سنجش و ارزیابی عملکرد انسان، آموزش اجرا و تفسیر نتایج آزمون BOT-۲، آموزش ارزیابی و تفسیر نتایج آزمون MABC۲، آموزش ارزیابی و تفسیر نتایج آزمون TGMD۳ و آموزش کاربردی استفاده از سامانه ارزیابی رشد مهارت‌های حرکتی را فرامی‌گیرند.
صدور گواهینامه معتبر از پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دریافت کد ارزیابی در سامانه جامع ارزیابی رشد حرکتی، کارآموزی عملی به همراه کارورزی در پروژه‌های توکیدزو انجمن توسعه ورزش و فعالیت بدنی از مهم‌ترین ویژگی‌های این دوره می‌باشد.

شایان‌ذکر است اولویت با فارغ‌التحصیلان و دانشجویان رشته تربیت‌بدنی گرایش رفتار حرکتی می‌باشد.
علاقه‌مندان می‌توانند برای هماهنگی لازم و کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۴۷۸۸۴ -۰۲۱ داخلی ۴۱۹ و شماره همراه: ۰۹۳۹۴۰۳۱۵۸۶ تماس حاصل نمایند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار