کد خبر: 1036823
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته ۶۰۴ هزار نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده و ۱۷ هزار و ۳۷۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۱۰۲ میلیون و ۶۳۶ هزار و ۳۲۹ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲ میلیون و ۲۱۶ هزار و ۴۲۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۷۴ میلیون و ۳۲۹ هزار و ۵۸۶ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۶۹ هزار و ۳۳ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۶ میلیون و ۵۱۲ هزار و ۱۹۳ نفر رسیده است؛ تاکنون ۴۴۷ هزار و ۴۵۹ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۳ هزار و ۵۵ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۰ میلیون و ۷۳۴ هزار و ۲۶ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۵۴ هزار و ۱۸۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۵۸ هزار و ۶۹۱ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۹ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۴۷۷ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۲۲ هزار و ۷۷۵ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده است.

کشور‌های روسیه، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و ایتالیا نیز به‌ترتیب با ۳ میلیون و ۸۱۳ هزار و ۴۸، ۳ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۸۱۳، ۳ میلیون و ۱۵۳ هزار و ۴۸۷، ۲ میلیون و ۸۳۰ هزار و ۴۷۸ و ۲ میلیون و ۵۲۹ هزار و ۷۰ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های ترکیه با ۲ میلیون و ۴۶۴ هزار و ۳۰ مبتلا و آلمان نیز با ۲ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۳۹۳ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، هند و برزیل به ترتیب با ۱۶ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۵۷۲، ۱۰ میلیون و ۴۰۹ هزار و ۱۶۰ و ۷ میلیون و ۹۶۰ هزار و ۶۴۳ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار