کد خبر: 1036773
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:
سرهنگ" حسین ترکیان" از دستگیری 2 سارق سیم برق در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان لنجان و اعتراف آن ها به 16 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در شهرستان لنجان که باعث بروز خسارت هایی برای اداره برق این شهرستان شده بود، موضوع در دستور کار جدی کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان مذکور قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد که سرقت های صورت گرفته در نیمه های شب اتفاق می افتند افزود: تیم های ویژه ای از کارگاهان رسیدگی به این سرقت را پیگیری و به گشت زنی های هوشمند در سطح حوزه شهرستان پرداختند و در نهایت 2 نفر که قصد سرقت سیم برق را داشتند طی یک اقدام سریع و به موقع دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته از آنان به 16 فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان اعتراف کردند از کشف مقادير سيم و کابل برق ، آچار و قيچي در بازرسي از منزل آنان خبر داد.

سرهنگ ترکیان به دستگیری یک مالخر در این پرونده نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در بازرسی از انبار ضایعاتی وی مقادير قابل توجهي سيم و کابل برق کشف که تائید سرقتی بودن سیم های برق مکشوفه توسط کارشناس اداره برق شهرستان پرونده تنظیم و تمامی متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار