کد خبر: 1036600
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس:
نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: روستاهای استان اردبیل به عنوان قطب مهم گردشگری و صنایع دستی هستند که باید در این زمینه در راستای اشتغال پایدار روستایی برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات مناسبی اندیشیده شود تا هر چه سریع‌تر مشکلات موجود در این زمینه برطرف‌سازی شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سیدغنی نظری در دیدار با جمعی از مدیران اجرایی خلخال اظهار داشت: در راستای برنامه‌ریزی برای توسعه اشتغال در روستاها نیازمند توجه جدی مسئولان و مدیران اجرایی هستیم، چرا که بی‌توجهی به ظرفیت روستاها توسعه اقتصادی استان را با مشکل اساسی مواجه خواهد کرد.

وی با اشاره به این که نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح هادی در روستاهای استان از دیگر مواردی است که با هدف کمک به بهبود وضعیت زندگی مردم شهرستان در دستور کار قرار گرفته و برنامه‌ریزی در این زمینه جزو اولویت‌های اساسی است.

نماینده مردم شهرستان‌های خلخال و کوثر در مجلس ادامه داد: اجرای طرح آبرسانی و نیز رفع تداخل اراضی کشاورزی را در دستور کار قرار داده‌ایم و در این زمینه برای حل مشکلات مسکن و توسعه روستایی نیز نیازمند اقدامات اساسی مدیران استانی هستیم تا مشکلات و مطالبات روستائیان برطرف شود.

وی بیان کرد: اهمیت به اجرای طرح بوم‌گردی و بخش گردشگری منطقه نیز به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی مطرح است که در این زمینه با توسعه روستایی استان می‌توان از مهاجرت جلوگیری به عمل آورده و توسعه اقتصادی را به دنبال داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر