کد خبر: 1036596
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
نماینده مردم اردبیل در مجلس:
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: کارخانه تولید قطعات خودرو با اعتبار اولیه ۵۰۰ میلیارد تومان در ۲۰ ماه آینده در اردبیل احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سید کاظم موسوی در نشست مشترک بامدیرعامل ایران خودرو و سرمایه گذار این طرح اظهار کرد: اجرای این طرح با اعتبار اولیه 15 تا 20 میلیون یورو معادل 500 میلیارد تومان به زودی در اردبیل آغاز خواهد شد.

 وی افزود: با توجه به پتانسیل عظیم استان اردبیل به‌ویژه از نظر نیروی انسانی، با رایزنی‌های انجام شده، سرمایه‌گذار توانمندی انتخاب و مقدمات این کار فراهم شده است.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه زمینه اشتغال مستقیم یک هزار نفر از جوانان بیکار منطقه را فراهم می‌کند، تصریح کرد: این پروژه با هدف ایجاد فرصت اشتغال برای جوانان استان، تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری خواهد شد.

مقیمی، مدیر عامل ایران خودرو هم با بیان اینکه این شرکت هماهنگی‌های لازم را برای اختصاص تسهیلات بانکی لازم برای اجرای این طرح انجام خواهد داد، تاکید کرد:بمحض آغاز اجرای این طرح، قرار داد تضمین خرید قطعات تولید شده در این کارخانه منعقد خواهد شد.

صمدی، سرمایه گذار کارخانه تولید قطعات خودروی اردبیل هم ابراز امیدواری کرد با حمایت همه جانبه مسئولان کشوری واستانی، بانک‌های عامل وشرکت ایران خودرو این طرح در 20 ماه آینده به بهره برداری برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر