کد خبر: 1036593
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
فرمانده انتظامی استان اردبیل:
فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: انبارهای احتکار کالاهای اساسی در استان اردبیل به ارزش ۱۴میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سردار هوشنگ حسینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با پدیده شوم احتکار، مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی اردبیل گزارش هایی مبنی بر احتکار کالای اساسی در انباری در شهر اردبیل دریافت کردند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر احتکار کالاهای اساسی و مصرفی در یک انبار در بازار خشکبار اردبیل، تحقیقات و بررسی‌های لازم را آغاز کردند و پس از اطمینان از صحت گزارش‌ها و هماهنگی قضائی، با همراهی بازرس اداره صنعت، معدن و تجارت به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه کشفیات به دست آمده به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود؛ گفت: ارزش احتکار مکشوفه بنا به اظهار نظر کارشناسان 14 میلیارد ریال  برآورد شده است.

حسینی تصریح کرد: تمامی مراکز نگهداری کالا از جمله عمده فروشان و شرکت‌های پخش کالا باید در سامانه جامع انبارها ثبت‌نام و مشخصات و میزان خرید و فروش خود را در این سامانه به ثبت برسانند.

وی افزود: شهروندان می‌توانند هر گونه تخلفات اقتصادی از قبیل گران‌فروشی، احتکار و قاچاق را با ستاد خبری سازمان صمت استان یا سامانه 124 و یا به مراکز انتظامی استان به شماره 110 مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع‌رسانی کنند تا در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر