کد خبر: 1036470
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
رئیس اداره اطلاع ‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:
محسن ژیان پورگفت: اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و با همکاری صدا و سیمای مرکز اصفهان اولین دوره مسابقات مشاعره دانش آموزان استان راتولید و از شبکه استانی پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به  نقل از اداره اطلاع ‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان محسن ژیان پور رئیس اداره اطلاع ‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در گفت وگو با پایگاه خبری آموزش و پرورش اظهار داشت:  به همت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و با همکاری صدا و سیمای مرکز اصفهان مقرر شد اولین دوره مسابقات مشاعره دانش آموزان استان اصفهان تولید و از شبکه استانی پخش شود.

وی افزود: دانش آموزانی که علاقه مند به شرکت در این مسابقه هستند می‌ توانند تا تاریخ ۱۵ بهمن ماه با مراجعه به روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق نسبت به نام‌نویسی خود اقدام کنند تا پس از گذراندن مراحل گزینشی به مرحله اصلی مسابقه راه پیدا کنند.

رئیس اداره اطلاع ‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطر نشان کرد: این مسابقه با اجرای دکتر امیر اسماعیل آذر از مفاخر ادبیات ایران و از مجریان توانمند این حوزه است که مطمئناً به کیفیت مسابقه افزون خواهد کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر