کد خبر: 1036419
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
استاندار مرکزی
استاندار مرکزی گفت: ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و صنایع استان در تکمیل باغ موزه دفاع مقدس اراک به‌ کار گرفته شود.

استاندار مرکزی گفت: ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و صنایع استان در تکمیل باغ موزه دفاع مقدس اراک به‌ کار گرفته شود.

سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی در نشست شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: با توجه به محدودیت‌های منابع مالی ملی و استانی، بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در تکمیل باغ موزه دفاع مقدس این استان در اراک مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: برخی از دستگاه‌های اجرایی و شهرداری اراک در ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی مشارکت گسترده‌ای داشتند، اما برای تکمیل این طرح باید تمامی دستگاه‌های اجرایی نقش‌آفرینی کنند.
استاندار مرکزی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت خیران نیز باید مورد توجه قرار گیرد و با دعوت از این قشر و تشریح اقدامات انجام شده می‌توان نظر آنها را برای مشارکت تکمیل این طرح جلب کرد.
آقازاده بیان کرد: مسئولان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید میزان نیازمندی خود به مجموعه اعتبارات را مشخص و تا پیش از تخصیص بودجه به دستگاه های مختلف ارسال شود.
وی افزود: ساخت باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی با کمترین اعتبار ممکن آغاز و اگر هماهنگی، همدلی و مشارکت گسترده دستگاه‌های دولتی نبود بدون شک موفقیت‌های کنونی به‌دست نمی آمد و این نشان از روحیه انقلابی و توجه ویژه مدیران استان به ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی نیز گفت: عملیات اجرایی باغ موزه دفاع مقدس استان بیش از ۷۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و روند تکمیلی این طرح فرهنگی با جدیت دنبال می‌شود.
سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی افزود: بخشی از سنگ‌فرش محوطه، بخشی از فضای سبز، مالون‌کاری سکوها، ساختمان گالری، تکمیل پارکینگ، ساخت سردرب راه‌آهن، نورپردازی، صوت، اجرای آب‌نمای باغ ایرانی مهمترین بخش‌های باغ موزه دفاع مقدس استان مرکزی است که باید تکمیل شود.
وی ادامه داد: همکاری بخش دولتی در جهت تکمیل باغ‌موزه استان مرکزی چشمگیر است و در صورت تداوم این حمایت‌ها و از طرفی تزریق اعتبارات مورد نیاز پیش‌بینی می‌شود این بنا تا پایان سال آینده تکمیل شود.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی اضافه کرد: هفت شهید گمنام تا پایان سال در نقاط مختلف استان مرکزی به خاک سپرده می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر