کد خبر: 1036375
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲

رپورتاژ آگهی/ ایران کشوری عظیم است و دارای آب و هوای بسیار متنوع است. از جنگل های سرسبز با آب و هوای حساس ساحلی و مناطق کوهستانی مناسب برای دامداری تا بیابان های وسیع با سنگ های معدنی ارزشمند ، چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد. پس چرا جنوب دوست داشتنی را امتحان نمی کنید؟ سواحل آنجا مملو از میوه های گرمسیری است و مردم محلی مانند آنها احساس می کنند - بنابراین برای گردشگران نیز همینطور خواهد بود. ایران جزایر زیادی در خلیج فارس دارد و از بزرگترین آنها جزیره کیش است. جزیره کیش یک جزیره جذاب و دیدنی است که در آن می توانید از منطقه ساحلی ، هوای معتدل و مرطوب در طول زمستان (درجه حرارت هرگز به زیر 15-16 درجه سانتیگراد نرسد) و حتی شب ها لذت ببرید. کار سنتی بومیان ماهیگیری است. ساکنان جنوب از دیرباز عاشق موسیقی بوده اند و اصلی ترین ساز موسیقی آنها طبل است که یک ساز طبل مانند است. ساکنان این جزیره از نژادهای مختلف هستند و بسیار دوستانه و خونگرم هستند.

جزیره کیش مکانی آرام و دلنشین برای تعطیلات خانوادگی واقع در خلیج فارس است. این جزیره برای همه اعضای خانواده جاذبه هایی دارد. زیرزمین کاریز ، شهر باستانی حریره و کشتی یونان برای علاقه مندان به تاریخ است. پارک دلفین و پارک پرندگان ، مسیرهای دوچرخه سواری در اطراف این جزیره امن ، بسیاری از استخرها ، مدارس غواصی ، ورزش های آبی و سواحل جداگانه می تواند کل خانواده را به ویژه بچه ها جذب کند. بهترین ماه های سفر به کیش و رزرو تور کیش از نیمه دی ماه ، بهمن ، اسفند ، اردیبهشت ، مهر و آبان است. مکانی که هر یک از اعضای خانواده چیزی برای لذت بردن پیدا می کنند.

برنامه بسته سفر به کیش و رزرو تور کیش :

برنامه سفر روزانه به جزیزه کیش سفرهای گالیور :

روز اول: ورود به جزیره کیش

در هر زمان وارد شوید و در فرودگاه توسط کارکنان حمل و نقل ما پذیرایی شوید تا به هتل کیش رزرو شده شما منتقل شوند.

روز 2: جزیره کیش

صبح برای استراحت و بازدید از ساحل آزاد است. بعد از ظهر تور نیم روزه تورهای جزیره را شامل می شود.

پارک پرندگان و دلفین ها

شهر زیر زمینی کاریز کیش

کشتی یونانی

وعده های غذایی: صبحانه

روز سوم: حرکت از جزیره کیش

شما در هر زمان که بخواهید می توانید از هتل کیش رزرو شده به فرودگاه بروید. لطفاً زمان عزیمت خود را به راننده ما اطلاع دهید تا در زمان کافی شما را به فرودگاه برساند.

محتویات بسته سفر تور کیش : رزرو هتل در کیش – وعده غذائی صبحانه و بازدید های تفریحی و گردشگری جزیره کیش

5 دلیل سفر به جزیره کیش:

ساحل شنی و مرجانی این جزیره

جاذبه های مختلف مانند: باغ پرندگان ، دلفیناریوم و کشتی یونانی

ورزش های آبی مانند: غواصی ، پاراگلایدر و پارک آبی

جزیره کیش چهارمین مقصد گردشگری در جنوب غربی آسیا است

برای خارجی ها ویزا لازم نیست.

اطلاعات مفید برای اقامت در هتل های کیش

کیش یک جزیره زیبا و توریستی است که در شمال خلیج فارس واقع شده است. کیش یک منطقه آزاد تجاری است. جزیره کیش بیضی شکل کیش که مروارید خلیج فارس نامیده می شود ، 15 کیلومتر طول و 8 کیلومتر عرض دارد . در تابستان بسیار گرم و مرطوب است اما از اواسط پاییز تا اواخر زمستان دارای آب و هوای مطبوعی با دمای متوسط 27 درجه سانتیگراد است. سواحل زیبای آن پوشیده از شن و ماسه است همانطور که گفته شد بهترین زمان سفر به کیش پاییز و زمستان است اما جشنواره تابستانی کیش هر ساله گردشگران زیادی را به خود جلب می کند و با وجود هوای بسیار گرم تابستان ، این جزیره پر از مسافر است.

جزیره کیش دارای مجموعه ای از ویلا ها ، هتل ها و خانه های اجاره ای زیبا برای گردشگران است. رزرو از طریق سایت های آنلاین انجام می شود و علاوه بر تخفیف در محل اقامت ، بسته های سرگرمی تخفیف نیز به شما تعلق می گیرد. برخی از هتل های کیش به شرح زیر است:

بهترین هتل های جزیره کیش

هتل داریوش:

هتل 5 ستاره داریوش ، با ویژگی های خاص مانند استخر روباز برای خانم ها و آقایان ، یک دریاچه خصوصی زیبا ، و یک پارک دلفین و پارک پرندگان یک رویای واقعی در این جزیره خواهد بود.

هتل صدف بین المللی:

این یک هتل چهار ستاره با استخر روباز ، رستوران ها و کافه های متعدد ، و خدمات گردشگری و ... مکانی عالی برای اقامتی دلپذیر است.

هتل شایان کیش :

هتل پنج ستاره شایان در هتل بین المللی پارس ، نزدیک ساحل کیش واقع شده است. این هتل دارای اقامت در سوئیت ها و ویلاهای ساحلی واقع در منطقه خارج هتل و کنار ساحل است.

هتل پارمیس کیش :

هتل 5 ستاره پارمیس در مجاورت مراکز خرید واقع شده است و از جدیدترین اتومبیل های جهان برای گشت شهری استفاده می کند.

هتل فلامینگو  کیش :

هتل چهار ستاره فلامینگو در مجاورت مراکز خرید واقع شده است و به بندرگاه تفریحی جدیدی دسترسی دارد. همه این هتل ها دارای خدمات Wi-Fi رایگان ، بوفه صبحانه ، خشکشویی ، گشت شهری ، کافی شاپ و رستوران هستند.

هتل میراژ کیش : این هتل یکی از هتل های پنج ستاره تاپ و نوساز جزیره کیش می باشد که در سال 1397 با امکانات بالا افتتاح شده است.

راه های سفر به جزیره کیش :

برای سفر به کیش از طریق پرواز بهترین گزینه است. این پیشنهاد بر اساس هزینه سفر ، صرفه جویی در وقت سفر ، زمان اقامت در شهرهای مختلف و خستگی مسیر و ایمنی جاده است. فرودگاه بین المللی کیش همه روزه پروازهای منظم داخلی و خارجی دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار