کد خبر: 1036365
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
با حضور معاون استاندار خراسان رضوی صورت گرفت؛
نخسین نشست هیأت امنای موزه دفاع مقدس مشهد با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

 به گزارش جوان از مشهد -سید کمال‌الدین میرجعفریان در نخستین نشست هیأت امنای موزه دفاع مقدس مشهد ‌با اشاره به اهمیت پرداختن به موضوعات دفاع مقدس به عنوان باقی گذاشتن میراثی برای نسل آینده، گفت: وجود مکان فرهنگی مانند موزه دفاع مقدس باعث حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و تبیین آن برای نسل‌های آینده خواهد شد و باید دستگاه‌های اجرایی از همه توان خود برای رونق بخشیدن به این موزه استفاده کنند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اهمیت کیفی ساخت موزه دفاع مقدس افزود: نقوش معماری و مصالح ساختمانی بکار رفته در موزه دفاع مقدس باید به نحوی طراحی و سازماندهی شود که گویای ارزش‌های معنوی بوده و اصل اسلام و تفکر توحیدی و ولایی را تجلی دهد.
وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی مانند جهاد سازندگی که در زمان دفاع مقدس فعالیت داشتند نیز باید در موزه دفاع مقدس غرفه‌ای برای آنان در نظر گرفته شود تا بتوانند تکمیل کننده آثار و یادمان‌های دفاع مقدس باشند.
لازم به ذکر است در این جلسه که مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی حضور داشت، درباره تشکیلات نیروی انسانی و تکمیل مراحل ساخت موزه تصمیم‌گیری شد

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار