کد خبر: 1036203
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳
سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی از آغاز طرح نظارتی نوروز از ۱۵ بهمن ماه سال جاری تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ در استان، همزمان با سراسر کشور خبر داد.

یوسف پایدار با اشاره به ابلاغیه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان کشور در خصوص توجه به سیاست‌های دولت در انجام نظارتهای پیشگیرانه و آگاهی‌رسانی به مصرف‌کنندگان، اظهار داشت: اقدامات نظارتی براساس پیش‌بینی‌های انجام شده و اولویت‌های کالایی تدوین و اجرایی خواهد شد.

وی، از برخورد سریع و قاطع با اخلالگران بازار در طرح نظارتی نوروز 1400 خبر داد و افزود: از ۱۵ بهمن ماه سال جاری تا 31 فروردین ماه 1400 در استان آذربایجان‌شرقی همزمان با سراسر کشور طرح یاد شده اجرایی می‌شود.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان‌شرقی در ادامه بر رعایت قوانین نظام صنفی و رعایت حقوق مصرف.کنندگان تأکید کرد و گفت: بازرسی‌های هدفمند و نظارت‌های پیشگیرانه به صورت مستمر پیگیری شده و همزمان با انجام گشت‌های بازرسی از بازار، از طریق همکاری و هم‌افزایی با سازمان صدا و سیمای مرکز استان و استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای این مجموعه، اقدامات بازرسی و نظارتی برای آگاهی‌رسانی به مصرف‌کنندگان با جدیت دنبال خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها