کد خبر: 1036108
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر:
اورینب مسرور گفت: توفیق خدمت به قرآن و اهل قرآن کمتر از جهاد نیست.
بهاره عشقی صابر

اورینب مسرور رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در نشست صمیمانه با پرسنل مجموعه دارالقرآن شهرداری اسلامشهر با اشاره به این که توفیق خدمت به قرآن و اهل قرآن که خدا نصیب شما کرده، کمتر از جهاد نیست، اظهار کرد: در دوران کرونا طی یک سال گذشته مجموعه دارالقرآن شهرداری اسلامشهر آموزش را تعطیل نکرده و با وجود محدودیت‌ها توانسته در مسیر خدمت‌رسانی در حوزه‌های آموزشی و نخبه پروری به ارائه خدمات به علاقه‌مندان فعالیت های قرآنی و اهالی قرآن بپردازد .
وی گفت: دارالقرآن شهرداری اسلامشهر تمامی فعالیت‌های موثر و اثربخش خود را در سایه همدلی و انسجام اهالی این مجموعه فرهنگی قرآنی انجام می دهد .
مسرور با بیان اینکه شورا محلی برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی است، تاکید کرد: معتقدم مجموعه مدیریت شهری بایستی در کنار توسعه و آبادانی شهر که توانسته رضایت نسبی مردم را کسب کند، فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی نیز داشته باشد، چرا که این دو برای شهری آباد و توسعه یافته مکمل یکدیگرند .
رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر افزود: در کنار تمام اقدامات عمرانی و بودجه عمرانی که در سال ۱۴۰۰ تنظیم می شود، باید نگاه ویژه‌ای به موضوعات فرهنگی و اجتماعی داشته و برای پروژه‌های عمرانی پیوست فرهنگی تعریف و بودجه ای اختصاص یابد.
وی با تاکید بر اینکه در راستای توسعه و آبادانی کار فرهنگی پیشرو است، تصریح کرد: برخی از شعبات دارالقرآن شهرداری نیاز به تعمیرات اساسی و بازسازی دارند که تلاش می‌کنیم در بودجه دیده شود.
مسرور در پایان خاطرنشان کرد: افزایش حقوق پرسنل، تعیین تکلیف مربیان دارالقران و جذب نیرو از جمله موضوعاتی است که در شورای پنجم پیگیر هستم و با کمک و همراهی دیگر اعضای شورا سعی می‌کنیم آنچه به عنوان ردیف بودجه ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده، دفاع کرده و تخصیص یابد .
قابل ذکر است مهدی کرمی مدیر دارالقرآن شهرداری اسلامشهر در این نشست صمیمانه با بیان اقدامات انجام شده در حوزه آموزش، نخبه پروری، تولیدات کتاب و فیلم، حوزه دانش افزایی و تربیت مربی در مجموعه دارالقرآن شهرداری اسلامشهر ضمن تشکر از توجه ویژه شورا به این مجموعه، خواستار رسیدگی به مشکلات و دغدغه های پرسنل و مربیان دارالقرآن اسلامشهر شد.
گفتنی است در پایان این نشست اورینب مسرور رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر با اهدای لوحی از زحمات پرسنل و مربیان مجموعه دارالقرآن شهرداری اسلامشهر تقدیر و تجلیل کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر