کد خبر: 1036054
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به تقارن هفته زن و بزرگداشت مقام مادر با دهه فجر، گفت: این ایام فرصت مغتنمی برای تبیین سیره فاطمی برای مادران و زنان جامعه اسلامی است.

رقیه صادق‌زاده  در جلسه ستاد بزرگداشت هفته زن و مقام مادر، با اشاره به نقش محوری زنان در خانواده و حضور موثر آنان در اجتماع، بر برنامه‌ریزی و اجرای متنوع و شایسته برنامه‌های این هفته تأکید کرد.  
وی گفت: باید ضمن رعایت شرایط کرونایی جامعه و لزوم فاصله‌گذاری و پرهیز از تجمعات، در اجرای تمامی برنامه‌ها، به نقش موثر و سازنده زنان در کلیه عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی با تأسی و توسل به حضرت فاطمه (س) پرداخت.  
صادق‌زاده همچنین خواستار برنامه‌ریزی و نظارت بر اجرای برنامه‌ها و هماهنگی بین سازمان‌ها و فرمانداری‌های استان در بزرگداشت این دو مناسبت بزرگ شد.  
وی گفت: برگزاری همایش اسوه‌های صبر و مقاومت، گرامیداشت یاد زنان شهید و ایثارگر استان با عنوان "لشکر فرشتگان تاریخ‌ساز"، همایش پیاده‌روی بانوان، برگزاری وبینار تغذیه سالم زنان و خانواده و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مختلف از جمله برنامه‌های هفته زن و دهه فجر در استان خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر