کد خبر: 1036051
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: طرح نظارتی نوروز همزمان با سراسر کشور از ۱۵ بهمن سال جاری تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ در استان اجرا می‌شود.

یوسف پایدار،  با اشاره به ابلاغیه سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور در خصوص توجه به سیاست های دولت در انجام نظارت های پیشگیرانه و آگاهی رسانی به مصرف کنندگان، افزود: اقدامات نظارتی براساس پیش بینی های انجام شده و اولویت های کالایی تدوین و اجرایی می شود.

وی با اشاره به برخورد سریع و قاطع با اخلال گران بازار در طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ اظهار داشت: در اجرای این طرح بازرسان با حضور در بازار بر قیمت و نحوه عرضه کالاهای اساسی نظارت می کنند.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت آذربایجان شرقی با تاکید بر رعایت قوانین نظام صنفی و رعایت حقوق مصرف کنندگان، گفت: بازرسی های هدفمند و نظارت های پیشگیرانه به صورت مستمر پیگیری می شود.

پایدار، ادامه داد: همزمان با انجام گشت‌های بازرسی از بازار، از طریق همکاری و هم افزایی با سازمان صدا و سیمای مرکز استان و استفاده از ظرفیت های رسانه ای این مجموعه، اقدامات بازرسی و نظارتی در جهت آگاهی رسانی به مصرف کنندگان با جدیت دنبال می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر