کد خبر: 1036048
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
نماینده مردم شهرستان های مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرار داشتن عملیات اجرایی پل دهستان دولت آباد در مراحل پایانی گفت: کلیه نهادها و دستگاه‌های مربوط تلاش کنند در سریع‌ترین زمان ممکن کارهای پل زیرگذر را به اتمام برسانند.

معصومه پاشایی بهرام  در جلسه بررسی مشکلات پروژه پل زیرگذر دهستان دولت آباد از توابع بخش مرکزی مرند که با حضور مسوولان راه آهن، بخشدار مرکزی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون حدود ۹۵ درصد از عملیات این پل زیرگذر با اعتباری افزون بر ۶ میلیارد تومان اجرا شده است و برای باقیمانده آن و بهره برداری از این پل، همت و تلاش ادارات مربوط لازم است.

وی تاکید کرد: شهرداری، راه آهن، بخشداری و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سریعترین زمان و با استفاده از تمام داشته ها و امکانات خود، به ادامه اجرای مراحل پایانی پل کمک کنند.

نماینده مردم شهرستان های مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اتمام پروژه پل زیرگذر دهستان دولت آباد خواسته بحق اهالی این منطقه است که باید تلاش کنیم با اتمام و افتتاح این پل، رضایت اهالی این روستاها را بدست آوریم.

زیرگذر دولت‌آباد در مسیر خط‌ آهن تبریز - جلفا در محدوده شهرستان مرند برای تسهیل تردد مردم این منطقه با مشارکت شرکت راه آهن احداث می شود.

دهستان دولت‌آباد متشکل از هفت روستا با جمعیت حدود ۱۶ هزار نفر در بخش مرکزی شهرستان مرند واقع شده و تنها راه ارتباطی آن با شهر مرند زیرگذر راه آهن قدیمی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر