کد خبر: 1036029
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰
مرد جوان و همدستش که در جریان رابطه پنهانی با زن جوانی مرتکب قتل شوهر وی شده‌بودند، به قصاص محکوم شدند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: ۲۹‌تیر‌سال‌۹۸، مأموران پلیس تهران جسد مرد ۳۰‌ساله به نام سعید را در حاشیه شهر کشف کردند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده‌بود. با انتقال جسد به پزشکی قانونی، پلیس در روند تحقیقات دریافت همسر سعید به نام مهتاب با مرد جوانی به نام کوروش رابطه پنهانی داشته‌است. به این ترتیب کوروش بازداشت شد و به قتل با همدستی دوستش اعتراف کرد. او در شرح ماجرا گفت: «با مهتاب در فضای مجازی آشنا شدم تا اینکه به هم علاقه‌مند شدیم. می‌خواستم با مهتاب ازدواج کنم که متوجه شدم او متأهل است. قصد داشتم رابطه‌ام را با او قطع کنم، اما او گفت که شوهرش مرد بداخلاقی است و پیشنهاد قتل شوهرش را داد.»

متهم در خصوص قتل گفت: «سعید نگهبان خوابگاه دختران بود، اما به عنوان پیک موتوری هم کار می‌کرد. روز حادثه از او خواستیم بسته‌ای را به محلی در نزدیکی کوره آجرپزی ببرد. سپس همراه دوستم به همان محل رفتیم و با آمدن سعید از او خواستیم همسرش را طلاق بدهد. همین باعث درگیری شد و در آن درگیری چند ضربه چاقو زدم. مقتول قصد فرار داشت که دوستم نیز به او چند ضربه زد.»

با اقرار‌های مرد جوان داوود بازداشت شد و با اقرار به جرمش دو متهم به اتهام مشارکت در قتل و همسر مقتول به اتهام معاونت در قتل راهی زندان شدند.

متهمان در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند و با انکار جرم از سوی زن جوان، اما با حکم قضایی دو مردجوان به قصاص و زن جوان نیز به حبس محکوم شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار