کد خبر: 1035886
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۰
محمد بزرگی چترباز معروف ایران در مراسم سالگرد شهدای آتش‌نشان پلاسکو هنگام پریدن از روی نردبان بلند آتش‌نشانی در اکباتان تهران دچار حادثه شد و جان خود را از دست داد. تحقیقات درباره علت و چگونگی این حادثه به دستور بازپرس جنایی ادامه دارد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: صبح روز پنج شنبه دوم بهمن مراسمی برای پاسداشت شهدای آتش‌نشان ساختمان پلاسکو که چهار‌سال قبل جان خود را از دست دادند، مقابل ساختمان آتش نشانی فاز یک اکباتان در غرب تهران برگزار شد. در این مراسم نمادین قرار بود محمد بزرگی از چتربازان مطرح ایران از روی نردبان بلند مرتبه خودروی آتش نشانی به یاد شهدای آتش‌نشان با چتر به زمین فرود آید.

محمد بزرگی پس از گرفتن مجوز، بالای نردبان رفت و قرار بود پس از پرش او، همسرش نیز از همان نردبان به زمین فرود بیاید. همه چشم‌ها رو به آسمان به سوی این چتر باز معروف بود که وی از بالای نردبان بلند مرتبه به پایین پرید. چند نفر از همراهان محمد بزرگی و همسر وی که به نوعی از اعضای گروه او محسوب می‌شدند در پایین ارتفاع مشغول ضبط و تهیه گزارش ویدئویی این پرش بودند.

قرار بود چتر محمد بزرگی در ۵۰‌متری زمین باز شود، اما ناگهان چترش در آسمان به دورش پیچید و گره خورد و باز نشد. همه در بهت حیرت او را نگاه می‌کردند و محمد هم هر چقدر تلاش کرد به خاطر ارتفاع کم موفق نشد چترش را باز کند و در نهایت روی درختی سقوط کرد و به شدت زخمی و راهی بیمارستان صارم شد. پس از این تیم پزشکی تلاش زیادی برای نجات جان چتر باز معروف انجام دادند، اما وی بر اثر شدت جراحات و شکستگی به کام مرگ رفت. پس از این حادثه مأموران کلانتری‌۱۳۵ آزادی بلافاصله موضوع مرگ مشکوک چترباز را به قاضی محمد جواد شفیعی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران اطلاع دادند. بازپرس جنایی پس از حضور در محل حادثه دستور داد جسد مرد فوت شده برای انجام آزمایش‌های لازم به پزشکی قانونی منتقل شود و چتر وی هم برای بررسی‌های فنی در اختیار کارشناسان زبده قرار گیرد.

تحقیقات درباره علت این حادثه به دستور قاضی پرونده از سوی کارآگاهان پلیس‌آگاهی ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار