کد خبر: 1035847
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
مجمع سالیانه هیئت ورزش کارگری استان تهران با حضور اعضای مجمع بصورت آنلاین و وبینار برگزار شد .
در ابتدای اسماعیلی دبیر کل فدراسیون ورزش کارگری ضمن خیرمقدم به اعضای مجمع کسب رتبه نخست استان تهران در ارزیابی عملکرد هیئت های سراسر کشور در سال ۹۸ را تبریک گفت و از مجید محمدی دبیر مجمع خواست که برنامه مجمع را به استحضار اعضاء برساند.

در ادامه علی اصغر زرگر رئیس کارگروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای ورزش و جوانان استان تهران ضمن خیر مقدم و تقدیر از هیئت ورزش کارگری استان تهران که همیشه جز اولین ها بوده و اولین مجمع هیئت های ورزش کارگری امسال را نیز برگزار کرده است از حسن حمیدی رئیس هیئت ورزش کارگری تهران خواست که گزارش عملکرد هیئت ورزش کارگری استان در سال ۹۸ را به اطلاع مجمع برساند .
رئيس هیئت ورزش کارگری استان تهران حضور ۲۸۶ تیم و حضور ۳۰۹۵ ورزشکار در بخش آقایان و ۱۰۳ تیم و ۷۳۱ ورزشکار در قسمت بانوان ، حضور در ۴۹ رویداد ورزش کارگری در سطح کشور که منتج به ۸ مقام قهرمانی، ۵ مقام نائب قهرمانی، ۴ مقام سومی و ۹ صعود مشترک ورزشی ، میزبانی مسابقات کارگران کشور در ۵ رشته ، در بخش آموزش دوره های دانش افزایی ، مربیگری و داوری ۴۰۰ نفر و همچنین برگزاری المپیاد زنان کارگر کشور با حضور ۲۶۰ ورزشکار در رشته های مختلف ورزشی از جمله اقدامات هیئت در سال ۹۸ بوده است.
وی این حجم بزرگ کار و کسب رتبه اول تهران در بین استان های سراسر کشور را حاصل کار گروهی ، استفاده از افراد متخصص ، کاردان ، دلسوز و پیشکسوتان ارزشمند و افراد با تجربه در کنار تیم جوان و پرانرژی انجمن ها دانست.
وی در ادامه از تاثیر منفی بیماری کرونا و محدودیت فعالیت های ورزشی در سال جاری گفت و بیان داشت علیرغم تمام موانع تلاش کردین تا برنامه ها و برخی مسابقات را بصورت مجازی برگزار نماییم و با بهتر شدن اوضاع و کند شدن روند بیماری بمناسبت دهه مبارک فجر المپیاد کارگری استان تحت عنوان فجر سلیمانی در ۹ رشته را در دستور کار داریم.
حمیدی توسعه پایدار ورزش همگانی در کارخانجات بصورت فراگیر و ارتقا و بسط دوشنبه های ورزش و کار و همچنین گسترش ورزش بانوان را از سیاست ها و محور برنامه های هیئت برشمرد .
سپس دکتر حسین امن زاده خزانه دار هیئت  نیز گزارش ، بیلان و تراز مالی هیئت در سال ۹۸ را به شکل جامع ارائه کرد. .

دکتر ملاجعفری معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان تهران طی سخنان کوتاهی ضمن تشکر از اعضای مجمع، کسب رتبه اول هیئت ورزش کارگری استان تهران در حوزه ورزش های همگانی در بین سایر هیئت های استان را تبریک گفت و خاطرنشان نمود این موضوع بصورت مکتوب به هیئت ارسال می گردد.
در ادامه نصرالله پریچهره مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و نائب رئیس مجمع نیز ضمن خیر مقدم و تشکر از اعضای مجمع و هیئت ورزش کارگری استان که در این شرایط مجمع را برگزار کردند به گزارش عملکرد هیئت اشاره و بیان داشت این حجم بالای از کار یک سازمان بزرگ را طلب می کند و برگزاری و مدیریت ۳۲ رشته ورزشی ، سمینارها ، فعالیت های مجازی ، کلاس های آموزشی و اعزام ها توسط یک تیم کوچک با امکانات کم را شایسته تقدیر دانستند و به رئیس هیئت و همکارانشان خسته نباشید گفتند وی خاطرنشان کرد هیئت های مختلف در یک رشته فعالیت می‌کنند در حالیکه هیئت ورزش کارگری تهران این همه رشته را پوشش می دهد و بنده با وجود نیروی شناخته شده و ارزشمندی مثل آقای حسن حمیدی در راس ورزش کارگری استان تهران ، نگرانی خاصی از این بابت ندارم .
مدیر کل ورزش و جوانان افزود در ادامه کار میبایست بصورت واقعی و نه شعاری و همچنین پرهیز از فرصت سوزی تلاش کنیم فرصت های از دست رفته را جبران کنیم.
پریچهره در ادامه از همه پیشکسوتان و افراد با تجربه و عزیزانی که دنبال نام و نشان نیستند و فقط در پی تلاش و تکاپوی صادقانه هستند درخواست کرد به ورزش کارگری کمک کنند.نائب رئیس مجمع در پایان اظهار امیدواری کرد که این مجمع به نتیجه ها و راهکارهای مثبت منجر بشود و بنده و همکارانم در اداره کل ، همراه هئیت ورزش کارگری جهت پیشرفت و توسعه ورزش کارگری در سطح استان هستیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار