کد خبر: 1035807
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۷
مدیر مخابرات منطقه اصفهان:
اسماعیل قربانی در جلسه شورای فرهنگی،پرداختن به مقوله فرهنگ را یکی از مهم ترین مولفه های پیشرفت یک سازمان دانست و گفت : بهترین راه سالم سازی و افزایش آمادگی جامعه در برابر ترفندها و توطئه های فرهنگی دشمن، تلاش برای حفظ و گسترش ارزشها در زندگی فردی و اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، به نقل ازروابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،اسماعیل قربانی در این جلسه که با حضور اعضای شورای فرهنگی در ساختمان شهید حاج قاسم سلیمانی مخابرات برگزار شد؛با اشاره به حضور پر رنگ ایثارگران در مخابرات اصفهان اظهار کرد: بحمدالله پس از انقلاب شکوهمند اسلامی مجموعه مخابرات اصفهان میزبان جمع کثیری از ایثارگران،جانبازان،آزادگان و خانواده های معزز شهدا در بین کارکنان خود بوده و همین یکی از بزرگترین افتخارات این مجموعه است.

وی افزود : یکی از وظایف و کارکردهای شورای فرهنگی باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ و نشر آثار شهدای عزیز بالاخص شهدای مخابرات در بین همکاران باشد.

مدیر مخابرات منطقه اصفهان با تاکید بر استفاده از ظرفیت های موجود مجموعه در راستای ترویج فرهنگ غنی اسلامی -ایرانی بیان کرد: یکی از ظرفیت های موجود استفاده از بستر اداره آموزش در جهت اشاعه مضامین والای قرآن و اهلبیت در میان کارکنان و خانواده های آنهاست که می توان با برنامه ریزی شورای فرهنگی از آن استفاده بهینه کرد.

گفتنی است شورای فرهنگی مخابرات، یکی از شوراهای تصمیم‌گیر مخابرات است که با حضور سرپرست، مدیران و معاونین ارشد مخابرات به‌صورت ماهانه تشکیل و در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح استان اصفهان، برنامه‌ریزی لازم را انجام می‌نماید.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر