کد خبر: 1035741
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته بیش از ۱۸۸ هزار نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شدند و همچنین ۴۳۷۴ نفر جان خود را از دست دادند.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۹۷ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۱۰۳ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲ میلیون و ۸۳ هزار و ۳۳۷ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۶۹ میلیون و ۸۵۱ هزار و ۷۸۳ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۱۸۸ هزار و ۴۲۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۴ میلیون و ۹۹۸ هزار و ۹۷۵ نفر رسیده است؛ تاکنون ۴۱۵ هزار و ۸۹۴ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۵ هزار و ۲۲۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۰ میلیون و ۶۱۱ هزار و ۷۱۹ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۵۲ هزار و ۹۰۶ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۶۴ هزار و ۱۲۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۸ میلیون و ۶۳۹ هزار و ۸۶۸ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۱۲ هزار و ۸۹۳ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، انگلیس، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا نیز به‌ترتیب با ۳ میلیون و ۶۳۳ هزار و ۹۵۲، ۳ میلیون و ۵۰۵ هزار و ۷۵۴، ۲ میلیون و ۹۶۵ هزار و ۱۱۷، ۲ میلیون و ۴۱۴ هزار و ۱۶۶ و ۲ میلیون و ۴۱۲ هزار و ۱۱۸ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های ترکیه با ۲ میلیون و ۴۰۶ هزار و ۲۱۶ مبتلا و آلمان نیز با ۲ میلیون و ۹۰ هزار و ۱۶۱ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، هند و برزیل به ترتیب با ۱۴ میلیون و ۹۶۸ هزار و ۷۱۶، ۱۰ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۷۰۶ و ۷ میلیون و ۵۶۴ هزار و ۶۲۲ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار